پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
علی‌رغم برنامه‌های تشویقی ولادیمیر پوتین روسیه در سال جاری میلادی نیز شاهد کاهش جمعیت خواهد بود.

شعار سال: روسیه الیوم گزارش داد، جمعیت روسیه در سال جاری میلادی پنج برابر میزان سال گذشته کاهش خواهد یافت، در حالی‌که میانگین فقر نیز در این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به میزان یک درصد افزایش یافته و به ۱۳.۳ درصد کل جمعیت آن خواهد رسید.

در گزارشی رسمی دولتی از برنامه رشد ملی کشور تاکید شده است که جمعیت روسیه تا سال ۲۰۲۲ روند صعودی را به خود نخواهد دید، در حالی که سال جاری میلادی (۲۰۲۰) شاهد کاهش ۱۵۸ هزار نفر در جمعیت خواهد بود تا این کشور شاهد بیشترین کاهش بعد از سال ۲۰۰۶ میلادی که کاهشی ۳۸۶ هزار نفری در آن به ثبت رسید، باشد.

مسئولان روسی در رابطه با طرح ازدیاد جمعیت رئیس‌جمهور روسیه، که دولت این کشور را مامور اجرای آن کرده بود، هم خبر دادند این برنامه در ۲ فاز برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۳۰ به اجرا در خواهد آمد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار 13     شهریور    99، کد خبر:   430238، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین