پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۳۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
یک رسانه غربی اعلام کرد به دنبال اختلاف هند با امارات پیرامون شرایط خرید، دهلی نو در راستای تأمین ذخایر راهبردی خود تصمیم به خرید ۶ میلیون بشکه نفت از ایران دارد.

شعار سال: به نقل از رویترز، هند به دنبال اختلاف با امارات اعلام کرد قصد دارد ذخایر راهبردی نفت خود را با خرید ۶ میلیون بشکه نفت از ایران پُر کند.

بر این اساس، به دنبال بن بست در مذاکرات هند با شرکت نفت کشور امارات در خصوص شرایط خرید، این کشور از قصد خود برای خرید ۶ میلیون بشکه نفت از ایران برای تأمین ذخایر راهبردی نفت خود خبر داد.

این رسانه غربی ادامه داد: چنین خریدی توسط سومین وارد کننده بزرگ نفت خام در جهان می تواند تلاش های ایران در راستای گسترش فروش نفت خود در بازارهای جهانی را ارتقاء دهد. این امر به ویژه در زمان کنونی که ایران درپی احیای سهم خود از بازار پس از لغو تحریم های این کشور متعاقب توافق هسته ای با کشورهای ۱+۵ است؛ اقدامی مهم و راهبردی برای تهران به شمار می آید.

سه منبع مطلع که نخواستند نامشان فاش نشود در این رابطه به خبرگزاری رویترز گفتند: هند در ماه اکتبر و نوامبر سال جاری میلادی قریب به ۶ میلیون بشکه نفت خام از شرکت ملی نفت ایران خواهد خرید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 30 شهریور 95 ، کد مطلب: 3774418: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین