پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۲۹۸۵۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
بزرگمهر حسین‌پور، کارتونیست مطرح کشور تصویر طرحی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که به بازگشایی مدارس و نگرانی از شیوع کرونا در مدارس اشاره دارد.
شعار سال : بزرگمهر حسین‌پور، کارتونیست و کارگردان انیمیشن مطرح کشور تصویر طرحی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که به بازگشایی مدارس و نگرانی از شیوع کرونا در مدارس اشاره دارد. او تصویری را از آماده شدن یک ویروس کرونا برای رفتن به مدرسه طراحی کرده است.

مخاطبان این هنرمند نیز در واکنش به این تصویر نظرات خود را نوشتند. یکی از مخاطبان بزرگمهر حسین‌پور در واکنش به این تصویر این‌گونه اظهار نظر کرده است: «واقعا چطور جرات می‌کنید بچه‌هایتان را بفرستید مدرسه؟»یکی دیگر از مخاطبان نوشته است: «چه غمی هست داخل این تصویر، چرا مسئولان نمی‌فهمند؟»

در میان نظرات مختلفی که برای این تصویر داده شده است برخی هم نظر مخالف دارند و معتقدند، مدرسه نرفتن دانش‌آموزان اثرات روحی جبران‌ناپذیری برای آن‌ها به همراه دارد.
 
بازگشایی مدارس و نگرانی از شیوع کرونا

شعار سال،با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شهرآرانیوز،تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر shahraranews.ir/۴۱۷۳۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین