پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۶۱۵
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
نائب رئیس هیات مدیره شرکت زیر ساخت مدعی سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی روی ۵۰۰ سرور قوی برای پیام رسان‌های داخلی شده است. شنیده‌های غیر رسمی حکایت از تاسیس مرکزی در بومهن دارد. راستی ماجرای ۴۰۰ میلیارد تومان قبلی (دلار ۳ تومانی) برای حمایت از شرکت راهکار سرزمین هوشمند و پوسته‌های طلاگرام و هات گرام چه بود؟

شعار سال : شنیده های «اخبار نیمه محرمانه» حکایت از این دارد که جهرمی مرکزی را به جهت کمک و توسعه پیام رسان های داخلی در بومهن تاسیس کرده است. این مرکز به جهت فشار دفتر مقام معظم رهبری و سایر مجموعه های نظارتی برای جبران کم کاری وزارت ارتباطات در حوزه کمک به پیام رسان های داخلی تاسیس شده و اخبار خوبی مبنی بر وجود قصد جدی برای کمک به پیام رسان های داخلی از  آن شنیده نمی شود.  بنا بر گواه «عباس عسکری» رئیس شرکت مهیمن، جهرمی سه سال قبل(دلار ۳هزار تومان) ۴۰۰ میلیارد تومان به شرکت راهکار سرزمین هوشمند (مالک هاتگرام و طلاگرام) کمک کرده بود. این در حالی است که هاتگرام و تلگرام طلایی تنها یک پوسته بودند و ۴۰۰ میلیارد فعلی قرار است هزینه تمام پیام رسان ها شود! جمع بندی  برخی از کارشناسان این است که این طرح به احتمال زیاد به نتیجه نمی رسد و قطعا برای سرکار گذاشتن پیام رسان های بومی طراحی شده است.

منتظر توضیحات آقای جهرمی هستیم.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از کانال اخبار خاص

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین