پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۹۸۷۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
خیلی سخیف ، زشت، توهین آمیز و احمقانه با بحث پایان نامه فروشی رخ داده در بوشهر برخورد شده است. دانشگاه آزاد از خود سلب مسئولیت نسبتا منطقی نموده و اداره کل آموزش و پرورش هم تقصیر را به گردن نمی گیرد. لطفا به دنبال اجنه پایان نامه فروش بگردید؟ اداره کل بازرسی استان بوشهر ، استاندار محترم استان و سمن های تخصصی استان هم خواب تشریف دارند. بخوابید عزیزان، آرزوی دیدن خواب های خوش برایتان داریم.

شعار سال: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با انتشار اطلاعیه‌ای، ادعای مطرح شده در خصوص فروش پایان نامه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر توسط این دستگاه را رد کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می‌رساند وجود هر گونه انبار نگهداری پایان نامه‌ها و همچنین به تبع آن، فروش پایان نامه توسط آموزش و پرورش استان قویاً تکذیب می‌شود.

گفتنی است تعدادی از فرهنگیان که در سال های گذشته، تحصیلات تکمیلی خود را در واحد دانشگاهی مذکور گذرانیده‌اند، به اختیار و علاقه یک نسخه از پایان نامه خود را به پژوهشگاه اداره کل آموزش و پرورش اهدا کرده‌اند که هم اکنون نیز همه پایان‌های اهدایی برای استفاده علاقه مندان در پژوهشگاه اداره کل آموزش و پرورش استان موجود است.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرنامه دانشجویان ایران، تاریخ انتشار:۱۷ شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:369457، www.iusnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
جن ها برای ما سیاست هم تعین می کنن چه برسه به فروش پایان نامه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
من نميدونم ايطور افراد براي چي ميخوان تيشه بزنن به ريشه دانش در كشور؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین