پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۷۷۲
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
به‌راستی خاوازی، برومندی را به‌قصد سخنگویی برگزیده یا خود را پشت این نام و عنوان پنهان کرده تا در گلوگاه‌ها او را جلو بیاندازد و همین ارتباط نصفه و نیمه‌ای که در طول ماه‌های گذشته با رسانه‌ها ایجاد کرده را کمرنگ‌تر کند.
شعار سال: از روزی که وزیر جهادکشاورزی طی حکمی «محمدمهدی برومندی» را به‌عنوان مشاور و سخنگوی وزارت جهادکشاورزی منصوب کرد ۱۹ روز می‌گذرد. در حکم کاظم خاوازی آمده است که انتظار می‌رود ضمن تعامل و همکاری با معاونین، رؤسای سازمان‌های ستادی و استانی و رسانه‌های جمعی نسبت به پاسخگویی و تبیین سیاست‌ها، برنامه‌ها و اهداف و خط‌مشی‌های جهادکشاورزی اقدام نمایید.

نکته جالب‌توجه در این وادی این‌که حداقل انتظار می‌رفت تا در هفته جاری که مقارن با هفته دولت است سخنگوی وزارت جهادکشاورزی رخ بنمایاند و از برنامه‌ها و افتتاح‌های پروژه‌های بخش کشاورزی سخن بگوید، اما تا به‌امروز این اتفاق نیفتاده است؟! مسئله حائز اهمیت دیگر این که تا همین چند هفته پیش سرپرست وقت روابط‌عمومی جهادکشاورزی باوجودآنکه رسماً سخنگوی وزارتخانه نبود، اما همواره پاسخگوی رسانه‌ها بود.

حضور رسانه‌ای و قوی سرپرست وقت روابط‌عمومی در جریان واردات گندم، آتش‌سوزی جنگل‌ها، موضوع نهاده‌ها و بحث وقف دماوند به‌گونه‌ای بود که افکار عمومی به پاسخگو بودن جهادکشاورزی در آن مقطع بسیار امیدوار شده بودند. اما امروز که حدود ۳ هفته از انتصاب سخنگوی جهادکشاورزی می‌گذرد در عمل نه گفت‌وگویی با رسانه‌ها انجام‌شده، نه موضوعی از سوی سخنگو به‌صورت گزارش ارائه‌شده، نه در برنامه‌ای شاهد و ناظر حضورش بوده‌ایم، به‌گونه‌ای که به نظر می‌رسد در این بخش برخلاف معاونان وزیر جهادکشاورزی که در آخرین هفته دولت بسیار پرتلاش پاسخگوی اصحاب رسانه و ارائه گزارش عملکرد‌ها هستند، به‌نوعی شاهد سکوت غیرمنطقی رسانه‌ای از سوی سخنگو هستیم.

به‌راستی خاوازی، برومندی را به‌قصد سخنگویی برگزیده یا خود را پشت این نام و عنوان پنهان کرده تا در گلوگاه‌ها او را جلو بیاندازد و همین ارتباط نصفه و نیمه‌ای که در طول ماه‌های گذشته با رسانه‌ها ایجاد کرده را کمرنگ‌تر کند.

حاضر نشدن خاوازی برای دیدار با خبرنگاران در روز خبرنگار حاکی از همین روحیه محافظه‌کاری او دارد که با انتخاب سخنگویی که هنوز لب به سخن نگشوده، تصور رسانه گریزی وزیر جهادکشاورزی را القا می‌کند. شاید هم وزیر جهادکشاورزی برومندی را منصوب کرد تا سرپرست جدید روابط عمومی را از مواجهه با رسانه‌ها معاف کرده باشد، به‌هرحال در آینده‌ای نه‌چندان دور پاسخ همه این پرسش‌ها آشکار خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع‌رسانی اگنا، تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۴۳۴۲، www. agna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین