پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
رئیس اداره نظارت بر امور حیات‌وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: دو راس آهو که برای نگه‌داری در دانشگاه زنجان بود، تلف شده است.
شعار سال: «پرویز قزلباش» با اشاره به اخبار منتشر شده در رابطه با تلف شدن ۸ راس آهو در دشت سهرین، اظهار کرد: در مجموع دو راس آهو که برای نگه‌داری به سایت دانشگاه زنجان تحویل داده شده بود، تلف شده است.
 
وی افزود: نامه‌ای مبنی بر بررسی دلیل مرگ آهوها به این دانشگاه ارسال شده تا دلیل قطعی مرگ آن مشخص شود و هنوز دلیل مرگ آهوان مشخص نیست.
 
این مسئول ادامه داد: بر اساس آخرین سرشماری در سال گذشته، ۱۴۲۴ راس آهو در دشت سهرین زندگی می‌کنند و این ‌آهوها علاوه ‌بر اینکه شکار طبیعی حیوانات وحشی منطقه‌ هستند، می‌توانند به دلیل ورود به جاده و یا شکار توسط شکارچیان، از بین بروند.
 
رئیس اداره نظارت بر امور حیات‌وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، خاطرنشان کرد: محیط‌بانان همواره به دنبال حفاظت و نگه‌داری از این آهوها نسبت به خطراتی از قبیل شکارچیان و بیماری‌های همه‌گیر هستند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی  حکیم مهر  ، تاریخ انتشار:  17 شهریور  1398، کدخبر: 59590  ،www.hakimemehr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین