پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۶۵۴
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
معاون بهزیستی استان بوشهر بیان داشته است که در نیمه نخست امسال از کل تماس گیرندگان با صدای مشاور (۱۴۸۰خط ) نزدیک به یک درصد با افکار خودکشی تماس داشته‌اند. باید بررسی نمود که واقعا استان در مرحله حاد قرار داشته یا ضرورت تغییر مشاوران خط 1480 بدلیل برداشت های اشتباه آنان ، باید پیگیری شود.

شعار سال : مهرناز اسکندری روز پنجشنبه به مناسبت دهم سپتامبر روز جهانی پیشگیری از خودکشی به رسانه‌ها اعلام کرد: اطلاع رسانی و پیشگیری از خودکشی باهدف کاهش نرخ قربانیان در سراسر جهان باید در برنامه‌های بهداشتی وآموزشی قرارگیرد.

وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی، اجتماعی، معضلات تحصیلی،شغلی واختلالات روانی به خصوص افسردگی از علت‌های بروز خودکشی شناخته شده و لازم است برنامه‌های پیشگیری از خودکشی برای ارتقای زندگی خانواده‌ها طراحی و اجرا شود.

اسکندری یادآورشد: در نیمه نخست امسال از کل تماس گیرندگان با صدای مشاور (۱۴۸۰خط ) نزدیک به یک درصد با افکار خودکشی تماس داشته‌اند.

وی داشتن ارتباط موثر درخانواده را از عوامل محافظت کننده عنوان کرد و گفت: برای شنیدن حرف‌های نزدیکان خود زمان باید گذاشت زیرا عنصر مشترک در میان کسانی که اقدام به خودکشی می‌کنند درک نشدن و نیاز به شنیده شدن است.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار 20 شهریور 99 ، کد خبر : 84034400 ، irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین