پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۰۰۰۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کم نیستند تحصیل کرده‌های علوم انسانی و اجتماعی که به دنبال فرصت‌های تحصیلی، مطالعاتی و تحقیقی در بهترین دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های دنیا هستند. سایت «طومار اندیشه» به شکلی نظامند موقعیت‌ها و دسترسی‌های مناسب و قابل اعتماد برای دریافت بورس تحصیلی یا موقعیت مطالعاتی و پژوهشی را به شما معرفی می‌کند.
شعارسال: بسیاری از دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های خوب دنیا هستند که از دانشجویان و فارغ التحصیلان دنیا برای پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی خود کمک می‌گیرند و با اعطای بورس تحصیلی یا موقعیت مطالعاتی و تحقیقی به واجدین شرایط و جذب آن‌ها یا اقدام به پرورش نیرو‌های مدنظر خود می‌کنند یا از دانش و سواد آن‌ها در جهت برآورده کردن اهداف خود کمک می‌گیرند.
اینکه کجا؟ چه زمانی؟ کدام دانشگاه؟ چه کشوری؟ چه رشته ای؟ چه موضوعی؟ با چه شرایطی؟ اقدام به اعطای بورس، جذب دانشجو یا استاد می‌کند خود دغدغه‌ای بسیار وقت گیری است. سایت «طومار اندیشه» با شعار «پیشبرد و تقویت مطالعات آکادمیک در علوم انسانی و شیعه‌پژوهی» اقدام به معرفی موقعیت و فرصت‌های تحصیلی، پژوهشی و تحقیقاتی موجود در دانشگاه‌های معتبر سراسر دنیا کرده است.
سایت «طومار اندیشه» مجالی است برای آشنایی با فرصت‌ها و دستاورد‌های علوم انسانی در سراسر دنیا که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. وبسایت طومار اندیشه کاری است از حلقه مطالعاتی طومار اندیشه که فعالیت‌های خود را با انتساب به فصلنامه «آفاق شیعه» که دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، انجام می‌دهد.
نکته قابل توجه این است که این سایت به همت شماری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دغدغه‌مند حوزه پژوهش‌های آکادمیک د رحوزه علوم انسانی شکل گرفته است و تلاش دارد تا دانش‌پژوهان و فعالان عرصه علوم انسانی و علوم اسلامی را در کنار هم گردآورد و فرصت‌های علمی پیش روی آنان را به اشتراک بگذارد.
از دیگر فعالیت‌های سایت هم می‌توان به انتشار آخرین اخبار، یادداشت‌ها و مقالات مربوط به علوم انسانی و شیعه‌پژوهی اشاره کرد.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی - خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
من از این سایت بارها دیدن کردم و واقعا فوق العاده ست حتی ازشون حمایت مالی هم کردم به همه پیشنهاد میکنم برن ببینن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
مرسی دوست عزیز که بهمون این سایت رو مجددا پیشنهاد کردی بد به نظرنمیاد ولی جای رشد داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین