پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۶۰۴
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
پس از اظهارات نماینده اهواز که گفته بود هیچ اقدامی درخصوص توزیع سیم کارت دانش آموزی در حوزه انتخابیه او و شهر‌های دیگر صورت نگرفته است، وزیر ارتباطات گفت در هیچ کجای ایران سیم کارت رایگان ندادیم.
شعار سال: «مجتبی یوسفی»، نماینده مردم اهواز در مجلس، در گفت وگویی با اشاره به دستور رئیس جمهور به وزیر ارتباطات درباره توزیع سیم‌کارت دانش آموزی برای استفاده دانش آموزان و حضور آن‌ها در شبکه شاد، گفته است که هیچ اقدامی در این راستا در حوزه انتخابیه‌ام و شهر‌های دیگر صورت نگرفته است.
نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزون بر این بسیاری از دانش آموزان در حال حاضر هیچ گونه امکاناتی برای دسترسی به شبکه شاد ندارند، گفت: این موضوع به ویژه در مناطق محروم به وفور دیده می‌شود و این دانش آموزان برای آموزش مجازی نیاز مبرم به تبلت و گوشی تلفن هوشمند دارند.
«محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در رابطه با اظهارات نماینده اهواز مبنی بر اینکه هیچ اقدامی درخصوص توزیع سیم‌کارت دانش آموزی در حوزه انتخابیه او و شهر‌های دیگر صورت نگرفته است" به خبرنگار برنا گفت: ما هیچ جا سیم کارت رایگان توزیع نکردیم و اصلا چنین بنایی را نداشتیم البته اینترنت رایگان به معلمان، داده شده است.
او ادامه داد: برای استان خوزستان هم این اقدامات صورت گرفته است البته من صحبت‌های نماینده محترم را نشنیدم، اما خوزستان مانند سایر استان‌های کشور از اینترنت رایگان و شبکه شاد رایگان برخوردار شده است و معلمین و دانش‌آموزان از اینترنت و شبکه رایگان شاد، بهره‌مند هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار ۲۷ شهریور ۹۹، کد خبر: ۱۰۵۹۷۲۷، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین