پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۸۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
تا به امروز ۱۰۰ کودک از خیابان‌ها جمع آوری شده اند و در راستای توانمندسازی خانواده‌های آن‌ها اقداماتی انجام شده است.

شعار سال: سعید آرام، رئیس بهزیستی تهران در این خصوص گفت: یکی از اولویت های ما در بهزیستی حمایت از خانواده های آسیب دیده ای  است که به واسطه معضلات اجتماعی دچار معضلات اقتصادی شده اند. این قبیل خانواده ها مورد حمایت بهزیستی قرار می گیرند و خدماتی به آن ها در زمینه تحصیلی و رفاهی ارائه می شود. 

او افزود: در این حوزه خیرین به ما کمک ویژه ای می کنند. یکی از اصول اصلی بهزیستی بهره گیری از خیر جمعی و توان خیرین برای حل مشکلات افراد کم توان است. ما تاکید زیادی بر استفاده از مسئولیت اجتماعی داریم. از اواخر سال گذشته و اوایل سال 99 در همین راستا به سمت سامان دهی معضل کودکان کار حرکت کرده ایم.

این مقام مسئول در سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته طرح حمایت از خانواده های کودکان کار در دستور کار است. عنوان آن طرح دوستدار کودک است. باید به گونه ای متناسب با کودکان کار رفتار شود. در این راستا از نهادهای مدنی نیز کمک گرفته ایم تا مدیریت این عرصه را برعهده گیرند. 

آرام با اشاره به اهمیت توانمندسازی خانواده های کودکان کار اظهار کرد: بسیاری از کودکان کار به علت مشکلات اقتصادی خانواده هایشان، در خیابان ها حاضر و به کار مشغول می شوند. برنامه ریزی جامعی انجام شده است تا زمینه های رشد این کودکان را از طریق ایجاد فضای آموزشی ایجاد کنیم.

او افزود: امید است به روزی برسیم که دیگر هیچ کودک کاری در خیابان ها دیده نمی شود. تا به امروز 100 کودک از خیابان ها جمع آوری شده اند و در راستای توانمندسازی خانواده های آن ها اقداماتی انجام شده است.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا نیوز، تاریخ انتشار: ۲۸شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: 1059940 ، borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0
0
شعارهای بهزیستی تمامی نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین