در حالی که میانگین بازدید برنامههای شبکه ۴ در تلویزیون، کمتر از ۵٠٠ است، ولی این قسمت از «زاویه»، ٦ هزار بازدید
داشته است. چرا صداسیما درس نمیگیرد و نمیپذیرد که با پخش برنامههای درست مبتنی بر فضای باز سیاسی، هیچ اکانت توییتر، کانال تلگرام یا اظهارنظر فعالان شبکههای اجتماعی نمیتواند به گرد پای تلویزیون برسد.
شعارسال: مدیران صداوسیما با علم نسبی درباره آنچه در برنامه طرح خواهد شد، تن به این مناظره دادند. همین رویه را میتوان برای شمار زیادی از برنامههای دیگر هم انجام داد. اگر تلویزیون شجاعت به خرج بدهد و به اقشاری تریبون بدهد که با وجود برخورداری از مقبولیت نسبی میان مردم، در تلویزیون غایباند، در رقابت با رسانههای اجتماعی دست بالا را خواهد داشت. هیچ اکانت توییتر، کانال تلگرام یا اظهارنظر فعالان شبکههای اجتماعی نمیتواند به گرد پای تلویزیون برسد.
فرض محال که محال نیست. فرض کنید گفتگو با محمود احمدینژاد، به جای رادیو فردا، در صداوسیما انجام میشد؛ توسط بعضی مجریهای کاربلد سیاسی رسانه ملی. آیا سرخط جریانسازی را به صداوسیما نمیداد؟ آیا درباره افکار و عملکرد واقعی احمدینژاد، روشنگر نبود؟
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرنیوز تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر ۸۲۸۳:khabarnews.com