پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۲۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
خبرگزاری رویترز انگلیس اعلام کرد، در آستانه نشست اوپک در اواخر سپتامبر (اوایل مهر ماه) جاری در الجزایر و پس از آنکه منابع آگاه از پیشنهاد نفتی ریاض به تهران خبر دادند، قیمت های نفت روز جمعه افزایش پیدا کرد.

شعار سال: به نقل از رویترز، قیمت نفت های برنت دریای شمال و وست تگزاس اینترمدیت آمریکا بلافاصله پس از خبر یاد شده افزایش پیدا کردند.
قیمت نفت برنت دریای شمال با 0.8 درصد افزایش نسبت به روز گذشته (پنجشنبه) به 48 دلار و چهار سنت در هر بشکه رسید و هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز با 0.2 درصد افزایش نسبت به دیروز به بهای 46 دلار و 40 سنت معامله شد.
خبرگزاری رویترز امروز به نقل از سه منبع اعلام کرد، عربستان سعودی پیشنهاد کرد در صورتی که ایران با جلوگیری از افزایش تولید نفت خود در سال جاری موافقت کند، این کشور نیز تولید نفت خود را کاهش خواهد داد.
پیشنهاد عربستان سعودی که در آستانه نشست غیررسمی وزرای نفت اوپک در الجزایر می کوشد جلوی کاهش قیمت های نفت را بگیرد، هنوز توسط ایران قبول یا رد نشده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 2 مهر95 ، کد مطلب: 82240485: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین