پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۱۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
فرماندار فاروج گفت: خدمات سلامت از روستاها آغاز می شود وبرای کیفیت بخشی به این خدمات باید توجه بیشتری به بهبود وضعیت بهورزان شود.
شعارسال: امان الله خدمتگزار در همایش قدر دانی از بهورزان شهرستان اظهار داشت: هرچه ما در مسیر بهبود شرایط فعالیت بهورزان بتوانیم با کیفیت‌تر عمل کنیم قطعاً سطح سلامت و بهداشت کل جامعه بهتر خواهد شد.

نماینده عالی دولت افزود : دولت تدبیر و امید در سال های اخیر برای خدمت به مردم در بخش های مختلف بهداشتی و درمانی بر حسب نیاز کارهای مختلفی را انجام داده که یکی از آنها طرح تحول نظام سلامت بوده است.

وی ترویج و توسعه خود مراقبتی، تکمیل و توسعه ،اصلاح برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع ، برنامه سلامت دهان و دندان ،طرح سالمندان ، برنامه جمعیت ، ارتقاء سلامت ، باروری و فرزند آوری ، بهبود و اصلاح الگوی تغذیه ، ارتقاء سلامت روانی ،اجتماعی ،خدمات به بیماران صعب العلاج و ... را از اهداف طرح نظام جامع سلامت برشمرد.

خدمتگزار افزود : بهورزان نیز در اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید در عملیاتی نمودن برنامه های تحول سلامت نقش برجسته ای داشته اند که جای قدر دانی دارد.

وی خاطر نشان کرد :در قالب طرح تحول نظام سلامت که یکی از مهمترین طرح های دولت بود در شهرستان فاروج حضور متخصصان چند برابر افزایش پیدا کرد، ارتقاء شاخصهای درمانی و ضریب اشغال تخت های بیمارستانی افزایش یافته است.

وی به شروع سرشماری از 3 تا 24 مهرماه بصورت اینترنتی و از 25 مهر لغایت 25 آبان ماه بصورت حضوری توسط کاربران گزینش شده و با تجربه اشاره کرد و افزود : بهورزان همکاری و اطلاع رسانی لازم را به جامعه هدف خود داشته باشند.

از بهورزان در این همایش با اهدا جوایزی قدر دانی شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فاروج، تاریخ انتشار:پنجشنبه 1 مهر 1395، کد خبر: 47251، www.farooj.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین