پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۶۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تا اطلاع ثانوی و قبل از تعیین تکلیف، خروج هر نوع اموال از شرکت کشت و صنعت مغان ممنوع خواهد بود.
شعار سال: در پی ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه و از سوی هیئت داوری، رئیس کل دادگستری استان اردبیل طی دستورات جداگانه‌ای به دادستان مرکز استان، دادستان پارس آباد مغان و نیروی انتظامی خروج هر نوع اموال از این شرکت را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام و بر اتخاذ تدابیر لازم برای جوگیری از این اقدام تاکید کرد.
ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این ارتباط گفت‌: با دستور قضایی، تا تعیین تکلیف نهایی وضعیت شرکت کشت و صنعت مغان، هیچگونه اموالی از این شرکت خارج نخواهد شد.
براساس گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، وی خاطرنشان کرد: همچنین تیمی از بازرسی کل استان اردبیل و با نظارت یکی از قضات در محل شرکت کشت و صنعت مغان مستقر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار خبر: ۱۸ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۳۶۵۹۸۶، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
0
مشکل از استان و شهرستان و این چیزا نیست! مشکل از اون تخصیص منابع هاست که همون اول سال صورت میگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین