پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۹۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
نتیجه تحقیقات مرکز «پارومتر عربی» مشخص می‌کند عراق با ۴۳ درصد، بالاترین میزان افسردگی را در میان کشور‌های عربی جهان به خود اختصاص داده است.

شعار سال: رسانه‌های عربی با انتشار این تحقیق که از سوی مرکز «پارومتر عربی» تهیه شده و ۲۵ هزار نفر را در امتداد خاورمیانه و شمال آفریقا در بر گرفته، عراقی‌ها با ۴۳ درصد بالاترین میزان افسردگی را در میان کشورهای عربی جهان دارند.

بعد از عراق، تونسی‌ها و فلسطینی‌ها به ترتیب با ۴۰ و ۳۷ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

به گفته کارشناسان این مرکز، درگیری مستمر و تاثیر جنگ‌های مداوم علت اصلی افسردگی عراقی‌ها و فلسطینی‌هاست و از سویی تونسی‌ها به دلایل فرایند تحولات سیاسی بعد از بهار عربی دچار این مشکل شده‌اند.

تونسی‌ها همچنین با ۵۳ درصد نگران‌ترین مردم سرزمین‌های عربی لقب گرفتند و بعد از آنها به ترتیب عراقی‌ها و اردنی‌ها با ۴۹ و ۴۲ درصد در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.

در این میان کویتی‌ها با آمار ۱۲ درصد، کمترین نگرانی را در میان کشورهای عربی داشتند.

 

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار خبر: ۱۹ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۳۷۹۲۴، etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
من يك مقاله كار ميكردم براي افسردگي در جهان امروز نگاتهي كه به امار ها مينداختم ديدم واقعا شرايط افتضاحه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین