پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۳۰۵۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
رییس میراث فرهنگی و گردشگری ورامین گفت: با تلاش های صورت گرفته، برج علاالدوله ورامین ساماندهی و آماده حضور گردشگران می شود.

شعار سال: صبح جمعه شهاب پازوکی رییس میراث فرهنگی و گردشگری ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برج علا الدوله از آثار مهم تاریخی شهرستان ورامین است که ساماندهی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طرح ساماندهی برج علاالدوله ورامین توسط میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز شده و پس از تکمیل آماده پذیرایی از گردشگران خواهد شد.

پازوکی ادامه داد: در این طرح نورپردازی محوطه و برج علا الدوله، محوطه سازی و ساخت اماکن فروش صنایع دستی و آثار هنرمندان در این طرح دیده شده است.

وی با اشاره به تلاش میراث فرهنگی ورامین برای معرفی ظرفیت های تاریخی این شهرستان گفت: شهرستان ورامین از ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه گردشگری برخوردار است و برای استفاده از این پتانسیل ها، باید زیر ساخت های لازم فراهم شود.

رییس میراث فرهنگی و گردشگری ورامین همچنین از راه اندازی کتابخانه ورامین شناسی به منظور حمایت از نویسندگان منطقه خبر داد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22 آبان 1394، کد مطلب: 2965634:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین