پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۱۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
مدیر عامل شرکت کیا الکترود شرق : تولید کنندگان ما هیچ نیازی به حمایت شعاری ندارند مسئولین در عرصه عمل نشان دهند حمایت می کنند .

شعارسال: عقیل طالبی مدیر عامل شرکت کیا الکترود شرق گفت : شرکت کیا الکترود شرق با برخورداری از ماشین آلات خط پایلوت، امکانات مجهز آزمایشگاهی و 43 نفر نیروی انسانی ماهر و مجرب توانسته است دانش فنی تولید انواع الکترودهای جوشکاری را با همکاری شریک خارجی خود بومی سازی نموده و بدینوسیله جایگاه خود را درجهت تولید محصولات با کیفیت برتر طبق استانداردهای ملی و جهانی در بین رقبا مستحکم سازد.

وی ادامه داد: این شرکت در سال اول با 12 نفر شروع به کارکرد و هم اکنون به 43 نفر رسیده است، و در طرح توسعه این شرکت این تعداد قرار است تا پایان شهریور به 63 نفر برسد.

وی در ادامه گفت: فاز دوم مجتمع تولیدی شرکت کیـــــا الکــــترود شرق با هدف تولید انــــواع مفتولهای جوشکاری بــــا گاز محـــــافظ ( جوش CO2 ) با توجه به تاسیسات از قبیل ایجاد شده و پتانسیل های موجود در مرحله اجرا می باشد و تا شهریور ماه این خط تولید راه اندازی می شود و بدینوسیله سبد تولیدی محصولات قابل عرضه شرکت تکمیل گردد.

طالبی افزود: ما عملا در سال گذشته 820 تن تولید الکترود جوشکاری داشتیم که تماما در یک شیفت کاری انجام شده است و ما برای سال آینده برنامه داریم که به تولید 2000 تن در سال برسیم.

وی خاطر نشان کرد: 95% محصولات ما به خارج از استان صادر می و علت آن این است که اکثر ساختمان ها در استان ما بتنی می باشند البته ما صادرات به خارج از کشور هم داشتیم که می توان در این رابطه به صادرات 25 هزار دلاری و ارز آوری آن اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: مسئولان استانی هیچ گونه حمایتی از ما نداشتند و ما با این شرایط در حال کار هستیم ،اما تولید کنندگان ما هیچ نیازی به حمایت اسمی ندارند و باید در عرصه عمل مسئولین نشان دهند حمایت خود را.

وی درباره بسته حمایتی دولت از صنایع بیان کرد: این طرح در استان خراسان شمالی اجرایی شده اما درحد حرف است و ما چند بار برای این طرح اقدام کرده ایم که هربار این طرح به این شرکت تعلق نگرفت و دلیل این کار را زیانده بودن این واحد تولیدی را اعلام کردند، حال باید پرسید ما چگونه در این شرایط صادرات انجام می دهیم و ارض آوری داریم و نام این شرکت در فهرست واحد های ارز آور استان وجود دارد اما زیان ده نام گرفته است.

وی اشاره کرد: ما در حال تبلیغ محصولات شرکت در سایر کشور ها هستیم تا انشا الله بازار خود را توسعه دهیم و برای سر بلندی ایران عزیز تلاش کنیم.

وی در پایان ادامه داد: مسئولان شعار حمایت از تولید کنندگان را کنار گذاشته و این شعار را عملیاتی کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت راه دانا، تاریخ انتشار: 6تیر1395، کدخبر: 798131: www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین