پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۰۶۸۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
انوشیروان محسنی بندپی گفت: طبق آمار‌ ۶۵ درصد از افرادی که در تهران مرتکب جرم می‌شوند در خارج از استان ساکن بوده و برای جرایم برنامه ریزی داشته اند.
شعار سال: انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در صبحگاه مشترک یگان‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که بامداد امروز در مقر مرکزی فاتب برگزار شد، گفت: امروز نیروی انتظامی با بهره گیری از ۴ دهه تجربه‌ای که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با شجاعت به دست آورده، آرامش و رضایتمندی را برای آحاد جامعه فراهم کرده است.

وی با بیان این که در تهران بزرگ به لحاظ تراکم جمعیت و دیگر شرایط دارای وضعیت پیچیده‌ای در زمینه جرایم هستیم، گفت: طبق آمار‌های ما ۶۵ درصد از افرادی که در تهران مرتکب جرم می‌شوند در خارج از استان ساکن بوده و برای جرایم برنامه ریزی داشته اند.

استاندار تهران با بیان این که برای برقراری نظم وآرامش و خنثی کردن توطئه‌ها و اقدامات مجرمانه، پلیس در تلاش شبانه روی است، افزود: امروز اگر سهم تهران در وقوع جرایم از ۲۹ درصد در زمان آغاز تصدی گری سردار رحیمی در پایتخت به ۲۱ درصد رسیده نشان دهنده این است که این نیرو برنامه‌های علمی و عملی برای مقابله با جرایم دارد.

بندپی با بیان این که همه با هم باید برای امنیت و سلامت تلاش کنیم، گفت: امروز نیرو‌های پلیس در کنار مدافعان سلامت در بحث اقدامات ایجابی فعال هستند و قطعا در اپیدمی‌ها بخشی از اقدامات نیز مربوط به اقدامات سلبی است که پلیس آن‌ها را نیز انجام داده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار:28مهر1399 ، کدخبر: 458801، fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
آمار بسیار جالبی هست اینکه چرا از استان های همجوار راهی تهران شده و در تهران مرتکب جرم می شن باید دلایل هم جالب باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
اين نشون ميده اكثر كسايي كه ميان تهران به عنوان مهاجر از ترس عدم اقتصاد در روستاهاي خودشون ، اينجا هم راه به جايي نمي برن و دزدي ميكنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین