پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۰۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
خبر‌ها از به هم خوردن توازن و خطر غرق شدن نفتکش ناباریما با محموله ۱.۳ میلیون بشکه‌ای نفت در نزدیکی آب‌های ونزوئلا خبر می‌دهند.
شعار سال: شرکت ردیابی نفتکش‌ها، تانکر ترکرز، روز شنبه ۲۶ مهرماه گزارش داد که نفتکش ناباریما با محموله ۱.۳ میلیون بشکه در خلیج پاریا، واقع در آب‌های کرانه شرقی ونزوئلا در حال غرق شدن است.

خبر‌ها از به هم خوردن توازن و خطر غرق شدن نفتکش ناباریما با محموله ۱.۳ میلیون بشکه‌ای نفت در نزدیکی آب‌های ونزوئلا خبر می‌دهند.
فعالان محیط زیست طی این چند روز درباره تبعات زیست‌محیطی غرق شدن کشتی هشدار داده اند و وقوع آن را یک فاجعه دانسته اند.

در واقع نشت چنین میزانی از نفت می‌تواند تبعات چشمگیر محیط زیستی بر آب‌های منطقه داشته باشد و پاکسازی آن دهه‌ها طول بکشد؛ علاوه بر این که هرگونه نشت نفت نه تنها بر مردم این کشور، بلکه کشور‌های منطقه به شدت تاثیر خواهد گذاشت.

چندین منبع به خبرگزاری رویترز گفته‌اند که تیم‌های امداد و تعمیر برای نجات کشتی از غرق شدن به آب‌های خلیج پاریا ارسال شده‌اند. دقیقا معلوم نیست آیا این تیم‌ها و خدمه‌های کشتی توسط شرکت پتروسوکر استخدام شده‌ند یا مستقیما شرکت انی ایتالیا آن‌ها را به عملیات امداد و تعمیر جلب کرده است.
 
تعداد بازدید : 7

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از نفتی‌ها، تاریخ انتشار: ۲۹مهر ۱۳۹۹، کدخبر: naftiha.ir، ۳۹۳۴۹
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
فقط میشه گقت خدا فقط باید به دادشون برسه هرچی سنگه مال پای لنگه این ها پول برای خورد و خوراک خودشون رو ندارن اینا دیگه چیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین