پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۰۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
نماینده مردم شهرستان های فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات دستگاه های اجرایی شهرستان فاروج در سه سطح، شهرستانی، استانی و ملی پیگیری می شود.
شعارسال: هادی شوشتری شنبه در حاشیه بازدید از چهار اداره شهرستان فاروج اظهار داشت: برای برنامه ریزی مناسب با هدف برطرف کردن مشکلات دستگاه ها، بازدید از دستگاه های شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در بازدید از دستگاه ها راه وشهرسازی، منابع طبیعی، امور عشایری و بهزیستی، نقاط قوت، ضعف، نیازمندی ها ومشکلات بررسی شد.

وی تصریح کرد: در مرحله بعد برگزاری نشست با مدیران کل این دستگاه ها پیش بینی شده است تا مشکلاتی که امکان برطرف شدن آن در استان هست، با پیگیری محقق شود.

وی افزود: مشکلات قابل حل در سطوح ملی هم در نشست با وزرا و روسای سازمان ها پیگیری می شود.

شوشتری گفت: تامین اعتبار برای بعضی پروژه هایی که در سطح ملی قابل تعریف است بویژه در حوزه راه، منابع طبیعی وامور عشایری از پیشنهادهای این دستگاه ها بود که در دستور کار برای پیگیری قرار گرفته است.

وی، افزایش حقوق کارکنان بهزیستی را از دیگر مطالبات برشمرد وافزود: این مشکل با سایر نمایندگان شهرستان ها واستان ها بررسی می شود تا راهکاری اندیشیده شود.

شوشتری با اشاره به اینکه اختلافات مردم و منابع طبیعی در همه کشور مشهود است و برای این مسئله باید پیگیری ها وارائه برنامه از دستگاه های شهرستانی به وزارتخانه ارائه شود که این مهم، در سایه همفکری این دستگاه ها در سطح استان ها می تواند به شکل مطلوب تری اتفاق بیفتد.

شهرستان فاروج از استان خراسان شمالی و شهرستان قوچان از استان خراسان رضوی به صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است می باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: شنبه 20 شهریور 1395، کد خبر: 82225767 (5552652) ، www8.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین