پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۰۷۷۵۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه پذیرفته شدگان دکتری تا ۱۰ آبان ماه جاری فرصت اعتراض دارند، گفت: شروع نیمسال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با توجه به ضوابط، شرایط و امکانات موجود آن‌ها خواهد بود.
شعار سال : فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی روز پنجشنبه، اول آبان ماه سال جاری منتشر شد، افرادی که اسامی آن‌ها به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی اعلام شده است، برای اطلاع از زمان ثبت نام از روز سه‌شنبه، ۶ آبان می‌توانند به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

وی در ادامه در خصوص زمان شروع سال تحصیلی پذیرفته شدگان دکتری، تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده شروع نیمسال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با توجه به ضوابط، شرایط و امکانات موجود آن‌ها خواهد بود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست‌ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج اولیه می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۰ آبان به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی این سازمان به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

زرین خاطر نشان کرد: پس از ثبت درخواست داوطلبان آزمون فوق، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

وی گفت: بدیهی است به مواردی که از طرق دیگر و یا بعد از تاریخ ۱۰ آبان ۹۹ واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روز‌ها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۳آبان ۱۳۹۹، کد خبر:۹۹۰۸۰۳۰۰۹۰۴، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
امیدوارم واقعا تو این ازمون ها هیچ مدوم از نخبه های ما درگیر بیماری کرونا نشه الان واقعا خارجی ها دارن چطوری با این مساله مقابله میکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
ممنون که خبر های دست اول رو به راختی در اختیار کاربران قرار میدید قطعا من هم میخوام اعتراض بزنم به نتایج امیدوارم که پیگیری صورت بکیره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
الان که هنوز این نتایج به طور کلی اعلام نشده این ها سال تحصیلی رو از کی میخوان اعلام کنن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
یه سوال واقعا به این اعتراضات رسیدگی میشه ؟؟!
یعنی میرن برای این همه ادم و بررسی می‌کنن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
ببین دوست عزیز اره این ها تیم های بزرگی برای رسیدگی به این اعتراضات دارن اما خب خیلی ها هم معتقد هستن که این بررسی ها صورت نمیگیرخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
واقعا گند خورده به شروع سال تحصیلی معلوم هم نیست این ها سال بعد میخوان چیکار کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
در مورد وام به دانشحوهای دکتری باید تجدید نظر بشه وگرنه در اینده نزدیک میتونه اسیب زا باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین