پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۵۱۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
مهدی روشنفکر، نماینده بویراحمد و دنا در نشستی با وزیر ارتباطات و فناوری به بیان مشکلات این منطقه پرداخت. به گفته او وضعیت آنتن دهی تلفن همراه و همچنین وجود اینترنت پر سرعت در بویراحمد و دنا مطلوب نیست.
شعار سال: نماینده بویراحمد و دنا با بیان اینکه نقاط کور ارتباطی در مسیر‌های جاده‌های ترانزیتی برطرف شود، گفت: تامین و اجرای فیبر پشتیبان در شهر‌های سی سخت مارگون پاتاوه لوداب و چیتاب پیگیری شود.
مهدی روشنفکر در نشست با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد مردم از وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در مناطق مختلف روستایی و جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گلایه دارند به گونه‌ای که برخی روستانشینان برای برقراری تماس با دیگر اعضای خانواده مجبور به مسافت چند کیلومتری هستند.

مهم‌ترین خواسته‌های مردم بویر احمد از وزیر ارتباطات

وی از عدم بهره مندی بسیاری از روستا‌های سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون از اینترنت پر سرعت ابراز نگرانی کرد و افزود: ضریب نفوذ تلفن ثابت در مناطق شهری و روستایی نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است.

روشنفکر ابراز کرد: تامین و اجرای فیبر پشتیبان در شهر‌های سی سخت مارگون پاتاوه لوداب و چیتاب، تسریع در تأمین تجهیزات برای احداث و ارتقای سایت‌های همراه اول و ایرانسل، اجرای طرح توسعه فیبرنوری محور یاسوج به کاکان و یاسوج به سی سخت و حمایت از کسب و کار‌های مبتنی بر آی سی تی در استان از مهمترین خواسته‌های مردم از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی ادامه داد: اختصاص اعتبار از محل خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پروژه‌های فیبر نوری نیوسایت و اضافه کردن سرویس‌های جدید به سایت‌ها ضروری بوده، زیرا درگذشته به آمار جمعیتی و مشکلات پوششی تعداد زیادی از روستا‌های این سه شهرستان توجهی صورت نگرفته است که برای رفع مشکل پوشش ارتباطی این نقاط نیاز فوری و ضروری به مساعدت وزیر است.

درخواست بررسی پوشش همراه و برطرف کردن نقاط کور ارتباطی در مسیر‌های جاده‌های ترانزیتی

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ارائه پوشش همراه به اینترنت پهن باند ایرانسل یا همراه اول در روستا‌هایی که شرکت‌های وب خدمات ارائه می‌کنند، ضروری بوده، زیرا مردم از نحوه خدمات دهی این شرکت‌های گلایه دارند.

روشنفکر بیان کرد: نصب و راه اندازی سایت‌های شرکت داده گستر عصر نوین و نصب و راه اندازی آن دسته از سایت‌هایی که از سوی شرکت مذکور به شرکت ایرانسل واگذار شده، پیگیری شود.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود بررسی پوشش همراه و برطرف کردن نقاط کور ارتباطی در مسیر‌های جاده‌های ترانزیتی و ارائه تسهیلات کم بهره در سطح روستا‌ها از طریق پست بانک در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار ۶ آبان ۹۹، کد خبر، ۱۶۵۲۲۸، www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
بویر احمد خیلی چیزهای دیگه هم نداره ها! خبر دارین از محرومیت و مظلومیت استان؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
تو دل جنگل های شمال کشور دکل های پرقدرت گذاشتن چجوری تو شهر همچنین کاری انجام نمی‌شه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
اقای نماینده استان! لطفا مهم ترین گیزنه همون اب رو مطرح کن نه اینترنت! بذار مشکل اب روستاهامون حل بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
ای کاش صدای مردم رو بهتر میشندید اقای نماینده! ما چطوری باید پیام نیاز های اولیه استان رو به دست شما برسونیم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
شهرستان های بویراحمد به قول این عزیزان محرومیت های ویژه ای داره که اینترنت هم یکیش هست بازم ممنون که بررسی میکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین