پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۶۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
برخی از رسانه‌های رسمی کشور، اقدام به انتشار تصویر نامه‌ای نموده اند که در آن به نقل قول از دادستان عمومی و انقلاب گیلان، درخواست شماره تلفن همراه دارندگان حیوانات خانگی شده است. به منظور ممانعت از هرگونه سو استفاده احتمالی، منتظر انتشار توضیحات هستیم.
  شعار سال:تصویر نامه ای عادی به تاریخ دیروز از طرف رئیس شبکه دامپزشکی رشت خطاب به مدیریت درمانگاه های دامپزشکی در حال دست به دست در شبکه های اجتماعی است که در آن به نقل از دادستان عمومی و انقلاب استان ،درخواست دریافت شماره‌ همراه شهروندانی شده است که حیوان خانگی دارند.

برخی از کارشناسان رسانه با فرض صحت این نامه، تحلیل ضرورت ارسال پیام های آگاهی بخش و هشدارهای حقوقی برای صاحبان حیوانات خانگی را دارند( ارسال هدفمند پیام ها بجای ارسال عمومی و  غیر موثر). برخی دیگر از کارشناسان رسانه نیز ، تصور ورود به حریم شخصی افراد و نادیده گرفتن شدن آن توسط مجریان قانون را پیش کشیده اند.

در هر صورت، این نامه می تواند مورد سو استفاده های احتمالی رسانه های معاند قرار گرفته،لذا ضروری است ، روشنگری های لازم و اطلاع رسانی های کافی در خصوص آن صورت پذیرد.

 پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، بنا بر وظیفه حرفه ای خود اقدام به انتشار خبر نموده و آمادگی خود را برای انعکاس توضیحات از مراجع ذی صلاح، اعلام می دارد.
 

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال ،برگرفته از کانال عصر ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
امیدوارم کسایی که حیوانات خانگی دارن رو اسیر نکنن! مملکت این همه مشکلات داره اینا چرا رو اینا فوکوس میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
من نمیدونم چرا تو این مملکت باید هرروز منتظر یه خبر جدید باشیم؟ برای من خیلی جای تعجب داره این خبر ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
ممنون برای شفاف سازی در این زمینه ذهن مردم مخصوصا رشت خیلی به این خبر جلب شده بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین