پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
حمید پایدار اردکانی ضمن اعلام نیاز سالیانه کشور به مصرف ۱میلیون و ۹۰۰هزار تن روغن خام که حدود ۱میلون و ۴۰۰هزار تن آن از سایر کشور‌ها وارد می‌شود، از برنامه ریزی جهت ایجاد مخازن روغن در استان یزد خبر داد.
شعار سال: حمید پایدار اردکانی ضمن اعلام نیاز سالیانه کشور به مصرف ۱میلیون و ۹۰۰هزار تن روغن خام که حدود ۱میلون و ۴۰۰هزار تن آن از سایر کشورها وارد می شود، از برنامه ریزی جهت ایجاد مخازن روغن در استان یزد خبر داد و افزود ذخیره راهبردی روغن از منظر پدافند غیرعامل ایجاد مخازن روغن در مناطق امن و نزدیک مراکز مصرف ضروری و با اهمیت است.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان یزد؛ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان یزد خاطر نشان کرد: در حال حاضر جا نمایی اولیه در خصوص احداث پروژه مخازن روغن انجام و روال اداری جهت تحویل زمین به پیمانکار بخش خصوصی در حال اتمام است.

 پایدار اردکانی اظهار امیدواری نمود که این طرح تا قبل از پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری غلات نیوز ، تاریخ انتشار: 14 آبان  1399  ، کدخبر: 2804،www.ghalatnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
مركزي داره از دست اين معادن از شدت الودگي هوا منفجر ميشه يه فكري براي هواش هم بكنيد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین