پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۱۰۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرده که دانشگاه‌ها مجاز به ثبت‌نام حضوری نیستند. این در حالی است که حدود ۴۵ روز پیش، وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان را وادار به حضور در مدارس کرده بود. آیا وقت آن نرسیده که مافیای کثیف و فاسد مدارس غیر انتفاعی را با اجرای محکم قواعد تعارض منافع، نابود کرد؟ آیا مدیران صاحب منفعت، هنوز فکر می‌کنند، مردم از قواعد بازی مدارس غیر انتفاعی مرتبط با مدیران آموزش و پرورش، بی اطلاع هستند؟ لطفا شفافیت و پاسخگویی!
شعار سال: معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: آموزش برای دانشجویان نو ورود به صورت کامل الکترونیکی و اخذ واحد و ثبت نام نیز صددرصد مجازی انجام می‌شود و هیچ دانشگاهی مجاز نیست فرآیند ثبت نام را حضوری انجام دهد.

آقای علی خاکی صدیق افزود: ثبت نام مجازی دانشجویان نو ورود در تمام دانشگاه‌ها در حال اجراست. وی ادامه داد: هر دانشگاه برای ثبت نام و آموزش مجازی، سامانه مخصوص به خود را دارد.معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: استفاده از آموزش الکترونیکی از طریق سامانه‌های دانشگاه‌ها، هزینه‌ای برای دانشجویان ندارند و رایگان است.

آقای خاکی صدیق افزود: در ترم تحصیلی جاری، حدود ۹ تا ۱۲ واحد به دانشجویان ارائه می‌شود، براین اساس این ترم، فشرده‌تر برگزار می‌شود، اما این اقدام باعث نمی‌شود که دانشجویان مجبور به گذراندن ترم بیشتر شده و با مشکل مواجه شوند، زیرا مشکل ارائه واحدِ کمتر با ترمیم در ترم‌های بعد و حتی ترم تابستان حل می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۹، کدخبر:iribnews.ir،۲۹۰۱۹۱۶
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین