پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
در تاریخ سه شنبه ۲۰ آبان ماه، دکتر مجید قاسمی و دکتر بهزاد قره یاضی، بعنوان نمایندگان انجمن‌های علمی در شورای عالی عتف کشور، در محل دانشگاه خاتم، اقدام به ارایه گزارش عملکرد یکساله حضور خود در این شورا نمودند. لازم به توضیح است که، این شیوه ارایه گزارش به انجمن‌های علمی، برای اولین بار در کشور دنباله گیری و اجرا شده است.
شعار سال:پیرو مصوبات قانونی موجود و پیگیری های صورت پذیرفته توسط شورای انجمن های علمی کشور ، همچنین مساعدت ها وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1398 ، مقرر گردید که در انتخابات شورای عالی عتف ، انجمن های علمی برای اولین بار دارای سه نماینده انتخابی از بین خود ، باشند( دو نماینده از وزارت علوم و یک نماینده از وزارت بهداشت) . بعد از انتخابات صورت پذیرفته در سال 1398 ، دکتر مجید قاسمی و دکتر بهزاد قره یاضی بعنوان نمایندگان انجمن های  علمی تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، وارد شورای عالی عتف کشور شدند.

بنا به درخواست انجمن های علمی ، مقرر گردید تا در تاریخ سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 16-18 در محل دانشگاه خاتم، بشکل حضوری و غیر حضوری (برخط) ، ارایه گزارش عملکرد یکساله حضور نمایندگان در شورای عالی عتف، صورت پذیرد.

از آنجا که ساعت برگزاری این نشست( یعنی 16-18 عصر روز سه شنبه 20 آبان ماه) از قبل اطلاع رسانی شده بود و این روز مصادف با اولین روز برقراری محدودیت های خاص کرونایی در شهر تهران بود ، شرکت غیر حضوری روسا و نواب انجمن های علمی بشدت مورد توجه قرار گرفت( بالغ بر 60 انجمن) و تعداد کمی از انجمن ها بشکل حضوری در این نشست تخصصی ارایه گزارش عملکرد، حضور هم رساندند.
در این جلسه، دکتر مجید قاسمی و دکتر بهزاد قره یاضی گزارش جامعی در خصوص عملکرد نمایندگان انجمن ها در شورای عالی عتف ، چالش ها و مشکلات موجود ، دستاوردها و اقدامات حوزه سیاستگذاری، ارایه نمودند و همچنین به صورت برخط، پاسخگو به سوالات روسا و نواب انجمن های علمی کشور بودند.
 
اصل گزارشات جلسات شورای عالی عتف بعلاوه ارش به انجمن های علمی به تفکیک در ادامه متن آورده شده است.
 

اختصاصی شده توسط پایگاه تحلیلی خبری شعارسال، منبع اولیه برگرفته از سایت شورای انجمن های علمی ایران ، تاریخ انتشار:  21 آبان  1399  ، کدخبر: - ،www.cisa.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین