پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۲۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه‌ای در پی بروز عارضه بیماری در بیمارستان بستری شد. دکتر اژه‌ای، اولین رئیس شورای انجمن‌های علمی کشور بود. نامبرده تا سال ۱۳۹۰ و برای دو دوره متوالی، ریاست شورای انجمن‌های علمی کشور را بر عهده داشت.
شعارسال: حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه‌ای در پی بروز عارضه‌ بیماری در بیمارستان بستری شد.

جواد اژه‌ای، فرزند علی‌محمد در ۵ فروردین ۱۳۲۷ در اصفهان به دنیا آمد. او به جز تحصیلات حوزوی، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشتهٔ روانشناسی تا دکترا و در کشور اتریش (دانشگاه دولتی وین) انجام داده و داماد و پسرخاله سید محمد بهشتی است.وی دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه اصفهان (در سال ۱۳۵۰) و دکترای روانشناسی تجربی از دانشگاه دولتی وین (در سال‌های پایانی دهه ۵۰) است. 
اژه ای پایه‌گذار سمپاد نوین و رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان (سمپاد) از سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۸۷ بود. از سال ۱۳۷۴ تا کنون عضو حقیقی شورای هدایت استعداد‌های درخشان در آموزش عالی کشور می باشد.نامبرده از سال ۱۳۶۸ تاکنون نماینده رهبری در امور دانشجویان اروپاست، علاوه بر این تا کنون سال هاست که جزء هیئت امناء دانشگاه سوره است. جواد اژه‌ای استاد تمام رشته روانشناسی دانشگاه تهران و صاحب امتیاز یکی از معتبرترین مجلات علمی-پژوهشی به نام «مجله روانشناسی» است.


برگرفته از منابع گوناگون ، اختصاصی شده توسط پایگاه تحلیلی خبری شعار سال 
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
هرروز داریم یک عزیزی رو برای این کرونای لعنتی از دست میدیم ای وای بر نسل ما برای این فقدان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
هرچی خبر داریم این روزها میشنویم در همین زمینه کرونا و عزیزانی هست که داره مثل برگ پاییزی ازمون میگیره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
واقعا آدم شریفی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین