پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
گویا بحث مشکلات دسترسی به اینترنت در روستا یا روستا‌هایی از شهرستان جهرم هم مشاهده می‌شود. وزیری که دست پرتلاشی در فضای مجازی دارد، معلوم نیست که چرا، فقط پیام مخاطبان خاص را پاسخ می‌دهند؟ راستی چه خبر از شکایات و گلایه‌های ما از عملکرد مخابرات خیابان کبکانیان تهران (مرکز شهید مدنی)؟ احتمالا تا حالا ۷۰ بار پیگیری کرده ایم و آقای وزیر ندیده اند.

شعارسال: محمد تسلیمی، رتبه هشتم کنکور سراسری ریاضی که در رشته برق دانشگاه صنعتی شریف تهران پذیرفته شده است، به دلیل ضعف اینترنت در محل سکونت خود در خاوران فارس، با دشواری فراوان در کلاس‌های آنلاین شرکت می‌کند.

دانشجوی رشته برق دانشگاه صنعتی شریف تهران، در شهرک جلیل‌آباد در شهر خاوران در ۵۰ کیلومتری شهر جهرم استان فارس زندگی می‌کند. 

علیرضا شریفی رئیس شورای شهر خاوران بیان کرد: سه سال از پیگیری شورای این شهر برای پوشش شبکه اینترنت ایرانسل و همراه اول در شهرک جلیل‌آباد و شهرک هاشمیه خاوران می‌گذرد؛ اما با وجود انجام مطالعات فنی و نقطه‌یابی هنوز اقدام جدی برای رفع مشکل دسترسی اهالی این مناطق به اینترنت پرسرعت صورت نگرفته است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری استان فارس اعلام کرد: با توجه به اینکه شهرک جلیل‌آباد و شهرک هاشمیه، شهرک‌های جدیدی هستند که اطراف شهر خاوران احداث شده‌اند، موضوع را بررسی کردیم.

مهرداد سهرابی افزود: شهرک جلیل‌آباد دارای یک سایت ۳G  همراه اول است که بر اساس گزارشی که گرفته‌ایم مشکلاتی در آن پیدا شده است و همکاران ما در شرکت ارتباطات سیار قول داده‌اند آن را تا امروز (پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۹) برطرف کنند.

وی ابراز کرد: برای آنکه پوشش اینترنت شهرک هاشمیه کامل شود مستلزم آن است که سایت دیگری در  آنجا اضافه شود که کارهای طراحی آن را شرکت ارتباطات سیار و شرکت مخابرات استان فارس در حال دنبال کردن هستند.

سهرابی گفت: یک سایت جدید به آنجا اضافه خواهد شد تا مشکل این منطقه نیز برطرف شود؛پیگیر این موضوع هستم و امیدوارم که مشکل این روستا و این دانشجو برطرف شود.

برای حل موقت مشکل این دانشجو، رئیس دانشگاه جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: دانشجویانی چون آقای تسلیمی، سرمایه‌های معنوی و آینده ایران اسلامی هستند که در صورت توجه و رشد و شکوفایی می‌توانند تاثیر عمده‌ای بر آینده کشور بگذارند.

کامبیز مینایی افزود: به این منظور دانشگاه جهرم با توجه به نزدیکی به شهر خاوران، آمادگی دارد امکانات خود را برای حضور این دانشجو در کلاس‌ در اختیار وی قرار دهد.

دانشگاه جهرم در فاصله ۱۵ کیلومتری از شهر جهرم و ۲۰ کیلومتری شهرک جلیل‌آباد قرار دارد.

شهرستان جهرم در فاصله۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

 

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:  22  آبان  1399  ، کدخبر: -،irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
این مردک به هیچ دردی نمی خوره احتمالا کارمند خدماتی اطلاعات بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین