پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 02
کد خبر: ۳۱۲۴۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در استان تهران اعلام آمادگی برای رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی شهروندان استان تهران از طریق واتساپ شماره تلفن ۰۹۳۷۴۵۷۰۰۷۷ است.
شعار سال: با توجه به شیوع کرونا، شهروندان استان تهران در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی توسط اصناف و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی می‌توانند این تخلفات را به همراه مستندات خود از طریق واتساپ به شماره تلفن ۰۹۳۷۴۵۷۰۰۷۷ گزارش کنند.

چهارم ماه جاری نیز سخنگوی وزارت بهداشت، با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحد‌های صنفی، از مردم درخواست کرد تخلفات بهداشتی اصناف را با شماره ۱۹۰ اطلاع دهند.

سیما سادات لاری گفته بود که صاحبان واحد‌های صنفی باید استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند و از ارائه هرگونه خدمت به افراد فاقد ماسک خودداری کنند. همچنین، نسبت به استفاده از کارتخوان به جای دریافت وجه نقد، گندزدایی مرتب سطوح، رعایت بهداشت دست‌ها، استفاده از مواد ضدعفونی کننده و در دسترس قرار دادن آن برای مراجعین و رعایت اصول فاصله گذاری به میزان ۱.۵ تا دو متر اقدام کنند.

سخنگوی وزرات بهداشت از الزامی بودن کد QR برای تمامی اصناف سخن گفته بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری ایران آنلاین، تاریخ انتشار: 27 آبان1399، کد خبر: 639152،  www.ion.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
خیلی خوبه این اتفاق من خودم یکی از شهروند های پیگیر در این زمینه هستم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین