پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۸۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در گفت و گوی تلفنی با وزیر خارجه فرانسه تاکید کرد که آزادی بیان به معنای توهین به ادیان و نماد‌های مذهبی نیست.
شعار سال: سازمان همکاری اسلامی (OIC) بعد از ظهر امروز (جمعه) در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد که «یوسف بن احمد العثیمین»، دبیرکل این سازمان شامگاه پنج شنبه یک تماس تلفنی از «ژان ایو لودریان»، وزیر امور خارجه فرانسه دریافت کرده است.
 
بر اساس این گزارش، العثیمین و لودریان در گفت و گوی تلفنی خود، روابط دو جانبه میان سازمان همکاری اسلامی و فرانسه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
 
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن تاکید بر موضع ثابت سازمان در مخالفت با افراط گرایی، تروریسم و غلو و این که چنین پدیده ای مربوط به هیچ گونه دین و ملیتی نیست، همزمان خاطر نشان ساخت که آزادی بیان به معنای توهین به ادیان و نمادهای مذهبی نمی باشد.
 
وزیر خارجه فرانسه نیز به نوبه خود تاکید کرد که کشورش برای اسلام احترام قائل است و بر پشتیبانی از گفت و گو و همکاری با سازمان همکاری اسلامی اصرار می ورزد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا  ، تاریخ انتشار:  30 آبان  1399  ، کدخبر: 1048882، www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
کسایی که این توهین ها رو میکنن از بیماری روانی رنج میبرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین