پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۱۳۲۲۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
با شنیدن اسم تهران، توجهات به سمت اعیان نشینی و مصرف و رفاه و صد البته تصورات باطلی از اینکه شهروندان با پارو پول در می‌آورند و از محرومیت، هیچ نمی‌فهمند، می‌رود. وضعیت شهرک امام خمینی را ببینید تا متوجه اصل داستان بشوید. شهرکی که اهالی ان پس از سال ها نمی‌دانند جزو شهرداری پردیس هستند یا بومهن!
شعارسال: با شنیدن اسم تهران، توجهات به سمت اعیان نشینی و مصرف و رفاه و صد البته تصورات باطلی از اینکه شهروندان با پارو پول در می‌آورند و از محرومیت، هیچ نمی‌فهمند، می‌رود. وضعیت شهرک امام خمینی را ببینید تا متوجه اصل داستان بشوید. شهرکی که اهالی ان بعد از سال ها سکونت نمی‌دانند جزو شهرداری پردیس هستند یا بومهن!
 
حوالی تهران و شهرکی با مشکلات آب، برق و گاز!
 
در حدود ۴۰۰ خانواده محروم در این شهرک زندگی می کنند و تعیین تکلیف و ساماندهی اسناد مالکیت و نقل و انتقال املاک، ارائه نشدن خدمات شهری و موارد بهداشتی، نداشتن انشعابات، کمبود کپسول گاز دریافتی و وضعیت نامناسب معابر بخشی از مشکلات ساکنان این شهرک است.

تعداد بازدید : 188

شهرکی که از حداقل خدمات پایه نظیر آب ،گاز و برق هم محروم است. خانواده هایی که 18ساله از گازکپسولی برای پخت و پز، از آب تانکری برای شستشو و خورد و خوراک، برق امام برای روشنایی، نفت برای بخاری و جاده خاکی برای تردد استفاده می کنند. نه خانه بهداش دارند و نه مسجد، نه کانال و جوی آب دارند و نه سطل زباله برای جمع آوری و انتقال زباله شهری. این شهرک از امکانات تلفن ثابت و مخابرات نیز محروم می باشد.
 
حوالی تهران و شهرکی با مشکلات آب، برق و گاز!
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
برچسب ها: حوالی تهران ، اعیان نشینی ، وضعیت شهرک امام خمینی ، شهرداری پردیس ، مشکلات حومه تهران ، فقر در اطراف تهران ، فقر و محرومیت اطراف تهران ، شهرک امام خمینی پردیس ، شهرک امام خمینی بومهن ، شهرک امام خمینی جزو پردیس است یا بومهن ، محرومیت در تهران ، فقر در تهران ، حاشیه نشین های اطراف تهران ، فقر مطلق در حاشیه های تهران ، پاین بودن سرانه ها در استان تهران ، لکه های حاشیه نشینی در کلان شهرها ، شهرهای اقماری تهران ، شهرک های اقماری تهران ، مشکلات بومهن ، مشکلات مردم بومهن ، مشکلات پردیس ، مشکلات مردم پردیس ، روستاهای محروم تهران ، مشکلات اوزون تپه ، آسیب های اجتماعی در بومهن ، ورود بخشداری مرکزی پردیس به ساماندهی شهرک امام خمینی ، زمین های شهرک امام خمینی یا گلدره ، اختلاف شرکت عمران پردیس با اهالی شهرک امام خمینی ، کاربری اراضی شهرک امام خمینی پردیس دپوی مترو است ، ایستگاه آخر متروی بومهن در شهرک امام خمینی پردیس ، خرید و فروش زمین در شهرک امام خمینی پردیس ، خزید و فروش خانه در شهرک امام خمینی پردیس ، شهرک امام خمینی پردیس کجاست
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
1
شهرک های اطراف تهران با مشکلات مادی و شهری زیادی دست و پنجه نرم می کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
1
شهرک های اطراف تهران دارن تو فقر و محرومیت دست و پا میزنن چون رسانه ها این هارو نشون نمیدن همه فکر میکنن تهران شهر پولدار هاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
این همه مشکلات دارهاز سر روی تهران می باره اما رسانه ها و پیج های اجتماعی همشون از سر خوشی ها فیلم و عکس میذارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
1
حوالی تهران خیلی خبر های داغ دیگه ای هم هست که چون مخاطب نداره رسانه ها بهش نمیپردازن
برات کوچک زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
0
1
شرکت عمران یه شرکت زیر نظر دولت بنوعی بزرگترین زمین خوار منطقه شرق تهرانه . کل منطقه از جاجرود تا پردیس و گلدره و مناطق دیگه رو با زور تصرف کرده ،که شهرک امام رو نیز در بر گرفته این زمین‌ها از کشاورزان گلدره که نسخ دار هستند خریداری شده و بالای سیصد خانوار زندگی می کنند و این شرکت با قدرت و نفوذ که در ادارات دولتی داره بارها سعی در تخریب خانه های این شهرک نموده . فساد در این شرکت تو این سالها در بعضی از مدیرانش بوده و تنها کاری که تا حالا کرده جلوی امکانات رفاهی این شهرک رو گرفته
مدیر پایگاه

سلام 
لطفا اسناد در اختیار که اثبات کننده موارد باشد را برایمان ارسال کنید

مدافع امنیت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
1
با سلام
در سال ۱۳۹۳ برابر نظریه هیئت کارشناسان رسمی و نهایتاً برابر دادنامه شماره ۹۴۰۹۹۷۰۲۷۰۴۰۱۴۱۰ دادگاه تجدیدنظر استان تهران مبنی بر اینکه اثبات ادعای شهرک عمران و مالک بودن اهالی بومهن قطعه ۶ که تا اول کوچه ششم را شامل می گردد صادر شده و در ضمن در صورت صحت ادعای ایشان چرا مدارک مثبته برای ادعای خویش ارائه نداده است.
آبا این درست هست که زمین های مردم را که با چه بدبختی و در فقر زندگی می کنند به ناحق تصرف نماید؟ مگر از رای دادگاه که مقام معظم رهبری نیز مکرراً به تمکین با قانون تاکید دارند؛ سندی محکم تر وجود دارد؟ آیا در شرع و قانون نظیر آیات شریفه قران بویژه آیه ۷۰ سوره اسراء و قوانین داخلی و بین اللملی و حقوق بشر؛ ( در تمام ادیان و قوانین مرتبط) چنین رفتار پذیرفته هست؟
خواهشاً به امر و توصیه های قران و اهل البیت(س) که به حفظ کرامت انسان سفارش نموده و وصیت نامه شهداء توجه بفرمایید؛ تا با چنین رفتار شما، به دین و شرع لطمه وارد نشود.
مدافع امنیت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
0
1
با عرض سلام و احترام
خواهشاً این موارد از طریق شماره تماس بیت معظم له و یا از طریق نماینده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در نماز جمعه به استحضار معظم له برسانید
آیا شهداء شهید شدند که بعضی که پولدار و پارتی دار و چشم نوری هستند کوه های اطراف لواسان و.... را تصرف، کسی کاری به آنها نداشته باشد ولی یک تعداد آدم فقیر که کارگر هستند و حتی وقتی با آنها صحبت می کنی، جگر آدم آتیش می گیرد؛ از طریق خریداری زمین هایی از قدیمی های شهرک بومهن و امثالهم خریداری که حتی همانطور که در پیام قبلی عرض شد، شرکت عمران را دادگاه محکوم کرده که مسلماً مرجع قضایی به اصطلاح عاشق چشم و آبروی هیچ کسی نیست و اگر راه داشته باشد مدافع منافع دولت هست که با این شرایط به نفع ساکنین رای صادر کرده؛ حالا شرکت عمران و سازمان های دیگر مانع گازکشی و لوله کشی آب و امکانات شهری بشوند.
خواهشاً یا راه تان را با راه انقلاب و شهدا و رهبری معظم جدا کنید و یا پیرو راه شهداء که برای همین مردم که انقلاب کردند؛ شهید شدند، باشید
دلم می سوزد و کاری زدستم برنمی آید
انا لله و انا الیه راجعون
مرگ حق هست و انشاالله کاری نکید که عاقبت بخیر نشوید
در ضمن مگر دولت محترم نمی فرمایید ما خانه ویلایی برای مردم می سازیم، خوب برای این مردم که زمین از خودشان هست؛ مشکلات ایجاد نکنید و امکانات بدهید و دست از اعمال ضد انسانی که قران به کرار به کرمات انسانی اشاره کرده است، بردارید.
التماس تفکر و عمل به وصیت نامه شهداء
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین