پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۱۳۴۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
رییس دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور از ۵ آذر ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا ۱۲ آذرماه ادامه دارد.
شعارسال: دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی افزود: در حال حاضر هماهنگی‌های لازم با سازمان سنجش آموزش کشور انجام شده و متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می‌توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رییس دانشگاه پیام نور زمان برگزاری آزمون این دوره را ۱۷ بهمن ماه اعلام و تاکید کرد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا و تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، این تاریخ ممکن است تغییر کند.

وی اظهار داشت: داوطلبان پذیرفته شده در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می‌شوند و دروس دوره دانش پذیری آن‌ها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می‌گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می‌شود.

زمانی خاطرنشان کرد: این دانشجویان از تمام تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند سایر دانشجویان برخوردار خواهند بود.  مدرک دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحد‌ها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با سایر دانشجویان نخواهد داشت و یکسان است.

 در دوره‌های فراگیر پیام نور دانشجویان از تمام مزایای سایر دانشجویان اعم از تسهیلات وام برخوردار هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۱۲۰۸۳۵، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
ایران باید به جایی برسد که دانشجو دغدغه پول و انتخاب رشته را نداشته باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
این ها هم الان تو این شرایط تنها به فکر پول و جیب خودشون هستن وگرنه به هیچ عنوان مدرک براشون مهم نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین