پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۶۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
دولت جمهوری آذربایجان قصد دارد برای بازسازی مناطق پس گرفته شده در قره باغ، طی شکایتی در مجامع بین المللی از ارمنستان غرامت ۱۰۰ میلیارد دلاری مطالبه کند.
شعار سال:دولت جمهوری آذربایجان قصد دارد برای بازسازی مناطق پس گرفته شده در قره باغ، طی شکایتی در مجامع بین المللی از ارمنستان غرامت ۱۰۰ میلیارد دلاری مطالبه کند.
 
جمهوری آذربایجان در کیفرخواست تنظیمی، اشغال ٢٧  ساله ٢٠ درصد از اراضی کشور خود، استفاده غیرقانونی از منابع روی زمینی و زیر زمینی و نیز خسارت و تخریب تاسیسات عمومی، شهرها، روستاها و منابع طبیعی منطقه اشغال شده در قره باغ و نیز خسارت انسانی از جمله راندن یک میلیون جمعیت اذری ساکن در قره باغ از منزل خود و تلفات انسانی را جزو مسائل مطرح شده برای مطالبه غرامت مطرح کرده است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نورنیوز  ، تاریخ انتشار:  10 آذر  1399  ، کدخبر:57019 ،www.nournews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
با اينكه ارمنستان پذيرفته كه در اين جنگ بازنده ست اينطور انتظار ميره كه دادگاه ها به نفع اذربايجان راي بدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
رامنستاني ها چندين وجه شكست رو دارن در اين جنگ دريافت ميكنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین