پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۸۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
نیرو‌های امنیتی عربستان سعودی امروز (دوشنبه) مسجد امام حسین (ع) در منطقه الزاره واقع در جنوب شهرستان  شیعه نشین العوامیه را تخریب کردند.

شعار سال: این مسجد همان مسجدی است که شهید شیخ نمر باقر النمر در آن به خطبه خوانی علیه رژیم آل سعود می پرداخت و امامت جماعت آن را برعهده داشت.

براساسا این گزارش، استقرار نیروهای امنیتی سعودی در اطراف این مسجد در حالی صورت گرفت که پیشتر اخباری درباره تلاش عربستان برای تخریب این مسجد مخابره شده بود.

حساب توییتری «شبکه ثوار النمر»(شبکه انقلابیون النمر) در توییتر نوشت: نیروهای متجاوز سعودی مسجد امام حسین را  محاصره کرده اند و گشت هایی از نیروهای امنیتی سعودی نیز در اطراف این مسجد مستقر شده اند.

تخریب کامل مسجد توسط رژیم آل سعود

نیروهای سعودی اندکی پس از استقرار در اطراف مسجد مذکورو محاصره آن، اقدام به تخریب کامل آن کردند.

به نقل از العهد، حساب توییتری «فعال قطیفی در توییتر» در این باره نوشت: نیروهای سعودی مسجد محل خطبه خوانی شهید شیخ نمر باقر النمر را تخریب کردند.

شیخ نمر باقر النمر که توسط عربستان سعودی کشته شد، در مسجد امام حسین(ع) خطبه های انقلابی علیه آل سعود ایراد می کرد و امامت این مسجد را برعهده داشت.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: 17 آذر ۱۳۹۹، کد خبر:1057911، shafaqna.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
این سعودی ها یک روز تقاص این کارهاش رو میبینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین