پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۲۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه گفت: قرآن الگوی دین ماست و اگر در برابر تهمت و ناسزا قرار گرفتیم به دستورات آن عمل کنیم.
شعار سال: حجت الاسلام ناصر رفیعی در دیدار مدیران بنیاد هدایت طی سخنانی با اشاره به برخی کار‌هایی که انجام آن توسط امامان جماعت ضروری است افرود: ارتباط دوستانه و مناسب با افراد مهم است، اما لازم نیست از زی طلبگی بیرون بیاییم برخی فکر می‌کنند اگر لباس ورزشی بپوشیم بین جوان‌ها محبوب می‌شویم این مطلب بعضی جا‌ها ترویج می‌شود، اما لازم است ما با همین لباس روحانیت بدی‌ها را تبدیل به خوبی کنیم.
وی همچنین تاکید کرد: در مسائل سیاسی، در برخورد با بازار تهمت، ناسزا و تندی به قرآن عمل کنیم و افراد را با عدم تحمل از قطار دین پیاده و حذف نکنیم این روش پیامبر اکرم (ص) بود و امامان محلات نیز باید این‌گونه باشند.
وی تصریح کرد: مبلغان و امامان جماعت برای انجام این کار‌ها نیازمند این هستند که ۲ ویژگی صبر و ظرفیت را در خود ایجاد کنند.

رفیعی با اشاره به آسیب‌های پیش روی مبلغان و امامان جماعت ادامه داد: یکی از آسیب‌هایی که به همه لطمه می‌زند وسوسه شیطان است و مبلغان نیز باید خود را از این وسوسه‌ها که گاهی شهوت و گاهی مال است حفظ کنند.

عضو هیات علمی المصطفی همچنین خاطرنشان کرد: شناساندن فضایل اهل بیت به مردم یکی از وظایف امامان جماعت به شمار می‌آید.
وی تصریح کرد: امام جماعت در محله قطب و محور است و این محوریت برای یک طلبه یک ضرورت می‌باشد، ولی در حال حاضر متاسفانه طلبه‌های ما از این فضا جدا شدند.
رفیعی در پایان بیان کرد: مدیریت یک مسجد کار کم و کوچکی نیست اینکه یک امام محله با عملش، با سخنش، با روشش، با حضورش در بین مردم، با آشنایی اش با متد‌ها و شیوه‌های جدید و با ورودش در فضای مجازی تحول ایجاد کند خیلی موثر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۱۴۷۲۵۵، www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
مردم خیلی وقته از قطار دین پیاده شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
اینکه صاحبان دین در ایران این همه کم تحملی میکنن و همه رو دارن از این قطار کم کم پیاده میکنن جای تعجب داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
مبلغان دین باید با ایجاد صمیمیت و عطوفت مردم رو تشویق به دین کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین