پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۶۰۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
هنوز قائله خراب کردن خانه زن سرپرست خانوار در بندرعباس نخوابیده که این بار، خانه خراب کنی و عربده کشی‌های وحشتناک را از شهر غیرت و فرهنگ، تبریز می‌شنویم. حاشا به غیرتت آقای شهردار، شما هم برو برای بچه هایت، خاطره خراب کردن خانه در شب سرد را تعریف کن. خیلی مردی آقای شهردار؟ حیف نام شهر تبریز.

شعار سال: صراط نیوز به نقل از نامه نیوز، اقدام به انتشار ویدئویی از خراب‌کردن خشونت‌بار خانه حاشیه‌نشینان از سوی ماموران شهرداری تبریز را در محله‌ قله تبریز داده است.  زنی که برای جلوگیری از خراب‌شدن سرپناهش روی دیوار آن دراز کشیده!

اگر این گزارش صحت داشته باشد، باید به غیرت شهردار تبریز احسنت گفت . آیا این برخورد شبانه با شهروندان( هر چند دارای تخلف) در سرمای هوا ، انسانی است؟ قضاوت با شهروندان غیور و فرهنگی شهر تبریز. قضاوت با زعما و بزرگان شهر تبریز. اجر آقای شهردار و تیم اجرایی تخریب هم با خداوند ان شاالله.
منتظر دریافت توضیحات و انتشار آن هستیم.
 

تعداد بازدید : 45


اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین