پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۱۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از پیشرفت ۸۸ درصدی اجرای خط انتقال ۲۰ اینچ نیروگاه‌های ۱ و ۲ زنجان خبر داد و گفت: با تخصیص بیش از ۱۵ میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان اعتبار؛ این پروژه تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.
شعار سال: موسی احمد لو در جمع خبرنگاران از پیشرفت ۸۸ درصدی اجرای خط انتقال ۲۰ اینچ نیروگاه های ۱ و ۲ زنجان خبر داد و گفت: با تخصیص بیش از ۱۵ میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان اعتبار؛ این پروژه تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، با بیان اینکه این خط انتقال منشعب از خط انتقال ۴۸ اینچ دوم آذربایجان است، افزود: با اجرای این طرح؛ امکان تامین گاز نیروگاه های ۱و۲ زنجان، صنایع و واحدهای تولیدی واقع در منطقه شمال غرب استان زنجان فراهم می شود.

او، ادامه داد: همچنین ایجاد بسترلازم برای تامین گاز ۵۴ روستای استان با ۴ هزار و ۲۷۲ خانوار از دیگر دستاوردهای ارزشمند اجرای این طرح گازرسانی است.

این مقام مسئول ابراز داشت: راه اندازی و افزایش تحویل گاز به نیروگاه های استان گامی مهم در مسیر کمک به کاهش آلایندگی های زیست محیطی، صرفه جویی های اقتصادی و فراهم سازی زمینه تولید برق بیشتر است.

احمد لو، در پایان گفت: شرکت گاز استان زنجان در زمینه تحویل گاز به نیروگاه و صنایع استان با تمام توان خود گام بر می دارد و امیدواریم بتوانیم زمینه های بهره مندی هرچه بیشتر صنایع استان از این انرژی پاک را فراهم کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 30 آذر 1399، کد خبر: 1012870،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
بعد از مدت ها بالاخه اين موضوع داره در ايران پا ميگيره و به زنجاني ها تبريك ميگم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
استفاده از انرزی پاک ضرورتی است که برای همه شهرها وجود دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین