پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۹۱۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۳
رئیس کمیته امداد با اشاره به اقدامات این نهاد برای خانه‌دار شدن خانواده‌های تحت حمایت، گفت: در استان البرز هیچ خانواده یتیم تحت حمایت فاقد مسکن نداریم.
شعار سال: سیدمرتضی بختیاری در دیدار با عزیزالله شهبازی، استاندار البرز با بیان اینکه تامین مسکن مهم‌ترین و پرهزینه‌ترین بسته حمایتی کمیته امداد است، گفت: در استان البرز هیچ خانواده یتیم تحت پوشش کمیته امداد، فاقد مسکن نیست و این دستاورد بزرگی است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد از دیگر اولویت‌های این نهاد است، افزود: سهم استان البرز در ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت در سال جاری، ۴۳۰۰ شغل است که این استان در ۹ ماهه توانسته تا بیش از ۹۲ درصد تعهد خود را اجرایی کند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اهمیت ظرفیت کمک‌های مردمی گفت: مردم البرز در کمک‌های مردمی و پرداخت زکات و همچنین طرح اکرام ایتام در کشور پیشرو هستند.

وی با اشاره به همکاری مسئولان استانی و کشوری برای رفع مشکلات مددجویان و اجرای برنامه‌های کمیته امداد، خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده، ظرف یک ماه آینده با بررسی مشکلات حاشیه‌نشینان استان، خانواده‌های تحت حمایت این نهاد مستقر در این مناطق با اولویت بیش از سه نفر شناسایی می‌شوند تا با همکاری سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی در خصوص تامین مسکن آن‌ها اقدام شود.

بختیاری عنوان کرد: اگر جمعیت حاشیه‌نشین تحت پوشش این نهاد به روستا‌های خود بازگردند، کمیته امداد مسکن و اشتغال آن‌ها را تامین خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۹۹۹۳۷، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
امید داریم که حرفی که میزنن واقعا پاش بمونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
بازم خداروشکر که مشکلات این بندگان خدا رفع رجوع میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
خانه و مسکن دار شدن واقعا یکی از مهم ترین دغدغه ها و معیشت های ایتام هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
هرچی به یتیم ها رسیدگی بشه برکتش به زندگی خود آدم برمیگرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین