پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۶۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
اخبار خوبی از وضعیت پناهجویان آسیایی زمینگیر شده در اردوگاه‌های مهاجرین در بوسنی به گوش نمی‌رسد. بخشی از این جمعیت را هم، پناهجویان ایرانی تشکیل می‌دهند. زمستان سخت، نبود برق و حداقل امکانات رفاهی و غیره. از وزارت امور خارجه، انتظار توضیحات و حداقل پیگیری‌ها را داریم.

شعار سال: بیهاچ؛ بوسنی هرزگووین و وضعیت وحشتناک 2000 پناهجوی آسیایی در سرمای کشنده، بدون برق و امکانات . این واقعیت زندگی مهاجران غیر قانونی به اروپا است. کاری به علل و انگیزه مهاجران ایرانی در آن جمع نداریم . اما تا زمانی که این گروه تابعیت ایرانی دارند ، شهروندان کشور ما محسوب می شوند و باید از حقوق شان دفاع نمود.

پناهجوی آسیایی مصاحبه شده توسط خبرگزاری الجزیره ، می گوید که حیوانات هم بهتر از ما زندگی می‌کنند.البته تصاویر هم خود گویای عمق مشکلات است.

از وزارت محترم امور خارجه و شخص وزیر، انتظار پیگیری موضوع و روا داشت حداقل حمایت های ممکن برای ایرانیان مستقر در چنین اردوگاه هایی را داریم. منتظر دریافت و انتشار توضیحات وزارت امور خارجه هستیم.

تعداد بازدید : 9
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نیکرو ، تاریخ انتشار:   8دی  1399  ، کدخبر: 60559،www.nikru.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
یعنی هیچ کجای دیگه نبود این ها برن باید می رفتن بوسنی؟ الان فرصت مهاجرت با عناوین مختلف هست این ها چرا اینطوری غیر قانونی میرن اخه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
هر کشوری تو معضلات خودش مونده دیگه نمیتونه این حجم از مهاجر رو سر و سامان بده که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
این ویدیو رو دیدم و به شدت متاثر شدم واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین