پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۶۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
محمد سالاری با اشاره به تبدیل پل‌های عابر پیاده به تونل وحشت گفت: شهرداری‌ها طی سال‌های گذشته با رویکرد صرف درآمدزایی پل‌های عابر پیاده را به فضا‌های نا امن شهری تبدیل کرده اند.
شعار سال: رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در جریان بررسی طرح یک فوریتی "الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل‌های عابر پیاده شهر تهران" گفت: مساله فضا‌های بی دفاع شهری مشکلی است که بخش قابل توجهی از شهروندان بصورت مداوم با آن مواجه هستند و امروز یک کمپین به گستردگی تمام شهروندان تهرانی در این زمینه ایجاد شده است و به عنوان یک مطالبه بسیار جدی از اعضای شورای شهر و مدیریت شهری مطرح می‌کنند.
سالاری ادامه داد: متاسفانه در سال‌های گذشته، شهرداری تهران و به تبع آن شهرداری سایر کلانشهر‌های کشور با رویکرد صرف درآمدزایی و بدون توجه به پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی اقدام به نصب تابلو‌های تبلیغاتی روی پل‌های عابر پیاده کرده اند و بدین ترتیب این پل‌ها برای شهروندان و علی الخصوص برای بانوان به تونل وحشت و فضای بی دفاع شهری تبدیل شده است.
وی افزود: موضوع این طرح مخالفت با تبلیغات شهری نیست بلکه باید این تبلیغات به نحوی انجام شود که منجر به شکل گیری فضا‌های بی دفاع در شهر نشوند. البته اکنون تعدادی از شهرداران مناطق این موضوع را مورد توجه قرار داده اند. این موضوع بسیار فوریت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شورای شهر تهران، تاریخ انتشار:  15 دی ۱۳۹۹، کد خبر:20246، shoratehran.ir
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
باید قبول کنیم که در سال هایی که گذشته به هیچ عنوان نتونستیم مدیریت شهری خوبی رو در دوران اصلاحات داشته باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
بازم اميد داريم كه اين ها بتونن تاثير مثبتي در شهرداري داشته باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
پل عابر در ايران واقعا خصوصا در شهار هاي شمال دچار زنگ زدي شديدي شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین