پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۸۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
سرویس الکسا آمازون را شاید بشناسید. یک سرویس مقایسه عملکرد وب سایت‌ها است که آن‌ها رتبه بندی می‌کند. این رتبه بندی شاید به اشتباه، ارزش گذاری وب سایت‌ها را هم انجام می‌دهد.
شعار سال: به هر صورت، Alexa یکی از سرویس‌های مطرح و شناخته شده در سطح جهان به شمار می‌رود. ما امروز متوجه شدیم که احتمالا الکسا ایران را تحریم کرده است. چرا؟ چون بدون فیلترشکن خطای Forbidden می‌دهد.
 
آیا الکسا ایران را تحریم کرده است؟

وقتی بدون فیلترشکن اقدام به استفاده از سرویس Alexa.com می‌کنید، با خطای بالا رو به رو می‌شوید. ما چک کردیم و متوجه شدیم که این ارتباطی به سرور سایت مورد ندارد که در ایران باشد یا خارج کشور.

با روشن کردن فیلترشکن، اما این سرویس به راحتی کار می‌کند و مشکلی ندارد. هنوز مشخص نیست که این موضوع چقدر روی پایش وب سایت‌های ایرانی توسط این سرویس تاثیر خواهد گداشت. همچنین نمی‌دانیم که ارزش رتبه بندی این سرویس در کشور و با توجه محدودیت موجود به کجا خواهد رفت.

الکسا یکی از سرویس‌های آمازون است. در آگوست ۲۰۱۹ آمازون همچنین دسترسی به زیرساخت‌های ابری خود را برای توسعه دهندگان و شرکت‌های مستقر در ایران قطع کرد. شما از سرویس Alexa استفاده می‌کردید؟ فکر می‌کنید که این تحریم آمازون چه تاثیری روی اکوسیستم وب فارسی خواهد داشت؟


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آخرین خبر، تاریخ انتشار: ۲۲دی۱۳۹۹، کدخبر: akhbarejadid.com، ۲۴۸۷۰۵
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
1
اره من هم كه هرروز سايت رو چك ميكنم در الكسا به اين مشكل ميخورم تنها با فيلتر شكن كار ميكنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
1
انقد تو همه چيز تحريم شديم كه ديگه سر شديم واقعا حس ميكنم براي كمتر كسي مهم باشه
مهین
Germany
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
0
0
سلام آیا با این تحریم ها میتونم الکسا از,آلمان بخرم ببرم ایران کار میکنه یا نه ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین