پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۶۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
در پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی وزارت نفت شرکت‌های مبین انرژی، نوری، فجر انرژی، و بیدبلند خلیج فارس تندیس‌های طلایی و نقره‌ای مسئولیت اجتماعی را از آن خود کردند.

  شعار سال:به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پنجمین همایش مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت، در شرایطی امسال تحت تاثیر کرونا و بصورت آنلاین برگزار شد و شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس چهار جایزه را از آن خود کردند.

در این همایش که با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد این وزارتخانه در روزهای ۲۴ و ۲۵ دیماه به صورت مجازی برگزار شد،در بخش گزارش‌های پایداری تندیس طلایی به مبین انرژی خلیج فارس؛ تندیس نقره‌ای به شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس تعلق گرفت.

همچنین جایزه ویژه و در بخش گزارش‌های پایداری در سطح بین‌المللی دو جایزه نخست و تندیس طلایی به شرکت‌های پتروشیمی نوری و فجر انرژی خلیج فارس اهدا شد.

 گفتنی است، شرکت‌ پتروشیمی نوری برای دومین سال متوالی حائز این رتبه شد و پیش از این نیز فجر انرژی خلیج‌فارس در سال ۹۶ حائز این رتبه شده بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نیپنا  ، تاریخ انتشار:  26 دی  1399  ، کدخبر: 21891 ،www.nipna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
ادم لجش از این میگیره که وزارت نفت مشکلات اساسی زیادی در زمینه تامین منابع خودش داره بعد میاد به صورت نمادین هلدینگ برتر انتخاب میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
انقد بدبین هم نباید بود ما در زمینه نفتی به شدت نواوری هم داشتیم و همچنان هم داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
انقد بدبین هم نباید بود ما در زمینه نفتی به شدت نواوری هم داشتیم و همچنان هم داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین