پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۲۲۹۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
علی خدامی، مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات «طرح حمپاد» برای ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از واجدین شرایط در روز شنبه ۲۷ دی‌ماه خبر داد.
شعار سال: مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات به پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای فرزندان بازنشستگان خبر داد.
 
 علی خدامی، مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات «طرح حمپاد» برای ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از واجدین شرایط در روز شنبه ۲۷ دی‌ماه خبر داد.

علی خدامی با اعلام این خبر گفت: با مشخص شدن مشمولان مرحله نخست طرح حمپاد یا طرح حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای فرزندان بازنشستگان این صندوق، تسهیلات ۳ و ۵ میلیون تومانی برای ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از واجدین شرایط روز شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۳۹۹ به‌حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

خدامی با بیان اینکه این تسهیلات ۳۶ ماهه و با کارمزد سالانه ۴ درصد خواهد بود گفت: طبق اعلام قبلی در این طرح برای پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد ۳ میلیون تومان و برای پایان‌نامه‌های مقطع دکترای فرزندان بازنشستگان مبلغ ۵ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله تعداد دو هزار و ۵۴۰ نفر در مقطع دکترا و دو هزار و ۸۶۹ نفر در مقطع کارشناسی ارشد واجد شرایط دریافت تسهیلات طرح حمپاد شده‌اند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:۲۸ دی ۱۳۹۹، کدخبر:905267، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
اي كاش در زمينه علم هيچ برتري ذاتي و قبل از جهش در كسي ايجاد نميشد توسط قوانين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
سازمان بازنشستگي هم خيلي خيلي به اين مردم در محاسبات خودش بدهكاره دل مردم در اين زمينه به شدت خونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین