پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۱۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
طبیعی است که رابطه میان کارمند و رئیس، بسیار پیچیده‌تر از رابطه میان افرادی است که در سازمان موقعیت‌های شغلی مشابهی دارند. به عنوان یک کارمند، شما بیشتر زمان خود را در شرکتی که کار می‌کنید، می‌گذرانید؛ بنابراین طبیعی است که رابطه‌ای دوستانه با همکاران و مدیر خود داشته باشید.

  شعار سال:ایجاد روابط دوستانه با همکاران و مدیر شرکت باعث می‌شود تا شغل شما برایتان لذت‌بخش‌تر باشد.حال سوال اینجاست که تا چه حد باید با مدیر خود دوست شوید؟ آیا دوستی با مدیر می‌تواند صمیمانه باشد یا باید حدی را برای آن قائل شد؟

با هدفهای مدیرتان هماهنگ باشید

با او صحبت کنید و دقیقا بدانید چه انتظاری از شما دارد. مسئولیت ايجاد گفتگوی دو طرفه جهت هماهنگ کردن اولويتها برعهده شماست. به مديرتان نشان دهید برای طرحها و برنامه‌هایی که دارد آماده هستید.

با او همدل باشید

اگر فکر می کنید انتظارات مديرتان غیرواقعی است، سعی کنید از ديد او به موضوع نگاه کنید و اولويت‌ها و فشارهايی که او ممکن است تحمل کند را درک کنید.

روی نقاط مثبت تمرکز کنید

به عادتهای ناخوشايند مديرتان توجه نکنید. ديدگاه‌تان را با پیدا کردن نکات خوب و مثبت در او تغییر دهید و اين را بدانید که هرکسی خصیصه و نکته قابل احترامی دارد.

با مدیرتان ارتباط برقرار کنید

سعی کنید مديرتان را با صحبت کردن درباره موضوعات غیرکاری در سطوح شخصی بشناسید. چیزهايی که برای او اهمیت دارد را بیابید. آيا او طرفدار يک تیم ورزشی خاص است؟ آيا به جمع کردن تمبر علاقه دارد؟ آيا طرفدار گروه موزيک خاصی است؟ سعی کنید به دنبال علایق مشترک باشید.


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی ترفند مدیریت

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
حس میکنم این رو باید به مدیران هم گفت وفتی پالس هم دلی نمیفرستن از دست کارمند عملا کاری بر نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
انقد اين نكته هاي روان شناسي در حوزه كسب و كار به درد ادم ميخوره كه حد نداره واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
نكات مديريتي و كارمندي در زمينه روان شناسي واقعا نياز به مطالعه و تحقيق داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین