پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
براساس داده‌های مرکز آمار ایران از اطلاعات پروانه‌های ساختمانی صادر شده تعداد واحد‌های مسکونی درج شده در پروانه‌های ساختمانی کل کشور نیز ۱۳۷ هزار و ۴۳۱ واحد بوده که نسبت به تابستان ۹۸ رشد ۳۹ درصدی را نشان می‌دهد.

شعار سال:براساس داده‌های مرکز آمار ایران از اطلاعات پروانه‌های ساختمانی صادر شده توسط شهرداری‌های کشور، طی سه ماهه تابستان ۹۹ در کل کشور تعداد ۴۹ هزار و ۴۹۲  پروانه‌ احداث ساختمان توسط شهرداری‌های صادرشده که این تعداد نسبت به تابستان ۹۸  حدود ۲۹ درصد افزایش داشته است.
 
طبق این آمارها، تعداد واحدهای مسکونی درج شده در پروانه‌های ساختمانی کل کشور نیز ۱۳۷ هزار و ۴۳۱ واحد بوده که نسبت به تابستان ۹۸ رشد ۳۹ درصدی را نشان می‌دهد. در بین استان‌ها نیز، تعداد واحدهای مسکونی درج شده در پروانه‌های ساختمانی سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان‌وبلوچستان به‌ترتیب با رشد ۳۲۴، ۱۲۴ و ۱۰۱ درصدی، بیشترین رشد را طی تابستان امسال داشته‌اند.
 
به‌رغم رشد ساخت‌وساز در استان‌های مختلف، اما تعداد واحدهای درج شده در پروانه‌های ساختمانی استان تهران فقط  ۶/۸ درصد رشد داشته و پس از استان‌های آذربایجان شرقی و بوشهر در رتبه ۲۹ کشور از لحاظ رشد ساخت‌وساز قرار دارد. همچنین تعداد واحدهای مسکونی درج شده در پروانه‌های ساختمانی شهر تهران نیز با افت نزدیک به ۵ درصدی، پس از استان بوشهر که کاهش ۱۷ درصدی ساخت‌وساز را داشته، بدترین وضعیت را طی تابستان امسال دارد.
 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری نود اقتصادی ، تاریخ انتشار:29  دی 1399  ، کدخبر: 2137971، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
این جواز ها داره افزایش پیدا میکنه و عرضه بیشتر از تقاضا میشه اما بازم قیمت ها پایین نمیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین