پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۰۱۱
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
حال و روز مردم و کشاورزان سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان تعریفی ندارد. یعنی یک جور‌هایی پر از درد است. شمال استان به دلیل خشک شدن دریاچه هامون و ریزگرد‌های بسترش، حالا درگیر بستر طوفانی عجیب شده است. جنوب استان هم وضع بهتری حاکم نیست. پروژه انتقال آب از سد صفا رود شهرستان رابر به کرمان علاوه بر خسارت به سرشاخه‌های رودخانه دائمی هلیل رود، تالاب جازموریان، محیط طبیعی، جانوری و حتی انسان‌های تمامی شهرستان‌های جنوبی، استان کرمان خسارت‌های جبران ناپذیری وارد کرده است.

شعار سال:متاسفانه با سیاست های اشتباه فنی و تخصصی در مدیریت آب و کم کاری ها و اهمال های دیپلماتیک ، تا دیروز مشکل آب و ریز گردها و ...، مربوط به شمال استان سیستان و بلوچستان بود. اما الان جنوب استان سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان را هم درگیر کرده است.

تالاب هامون و تالاب جازموریان حال و روزشان خوب نیست. پروژه انتقال آب از سد صفا رود شهرستان رابر به کرمان علاوه بر خسارت به سرشاخه های رودخانه دائمی هلیل رود، تالاب جازموریان، محیط طبیعی، جانوری و حتی انسان های تمامی شهرستان های جنوبی، استان کرمان خسارت های جبران ناپذیری وارد می کند.کاش سازمان محیط زیست به جای پرداختن به کار های سیاسی و سلیقه ای ، فکری به حال وضع مردم می کرد.

تعداد بازدید : 21


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی مکتوبات

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین