پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۲۴۰۷۱
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت وام‌های دانشجویی نیمسال اول اختصاص دادیم که ۷۰ درصد این وام‌ها پرداخت شده است.

شعار سال: ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، در خصوص آخرین وضعیت پرداخت وام دکتری گفت: تاکنون تمام درخواست‌هایی که برای وام دکتری به صندوق رفاه ارسال شده، به حساب دانشجویان واریز کردیم.

وی افزود: هر دانشجویی که پرونده آن‌ها نقصی نداشته و دانشگاه تایید نهایی را انجام داده، این وام را دریافت کرده است.

مطیعی اضافه کرد: اگر دانشجویی به دلایل مختلف نتوانسته این وام را دریافت کند می‌تواند اعتراض خود را در سایت صندوق رفاه در بخش ارتباط با مسئولین ثبت کند؛ در کمترین زمان به آن رسیدگی می شود.
 
وی ادامه داد: اگر دانشگاه در این زمینه کوتاهی کرده باشد به صورت مستقیم توسط صندوق رفاه دانشجویان رسیدگی خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اضافه کرد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای وام‌های دانشجویی در نیمسال اول تحصیلی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان بود که بیش از ۷۰ درصد آن تاکنون پرداخت شده است.

وی در خصوص پرداخت وام‌های شهریه با توجه به فرا رسیدن زمان امتحانات گفت: درخواست‌های مربوط به وام‌های شهریه تاکنون بررسی و پرداخت شده و درخواست‌هایی که هنوز پرداخت نشده به دانشگاه‌ها اعلام کردیم که مانع شرکت دانشجویان در امتحانات نشوند، وام این دانشجویان نیز در کمترین زمان به حساب دانشگاه‌ها واریز می‌شود.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۰۶۷۹۲، www.snn.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین