پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۳۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
مدیر آب و فاضلاب روستایی زیرکوه گفت:با بهره برداری از مجتمع آبرسانی اهنگران 12 روستای تشنه این شهرستان سیراب می شوند.
شعارسال: علیرضا غلامحسینی اظهارداشت:پروژه آبرسانی آهنگران با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال به 12 روستای آهنگران، دارج علیا، کرت‌آباد، دارج سفلی، محمد‌آباد، حسین‌آباد خانم، بقرایی، حسن‌آباد، ولی‌آباد، حسین‌آباد، تاجکوه، اردکول ومعین‌آباد بخش مرکزی آبرسانی خواهد کرد.

مدیر آبفار زیرکوه خاطرنشان کرد:با افتتاح این پروژه مشکل کمبود آب شرب 12 روستای مذکور حل وسه‌هزار و 471 نفر از نعمت آب شرب بهداشتی و سالم برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه پروژه آبرسانی اهنگران یکی از بزرگترین پروژه های آبرسانی استان است،تصریح کرد:این پروژه در قالب چهار فاز آبرسانی در حال اجراست که تا کنون فاز یک و دو به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی فاز سه و چهار در حال اجراست.

غلامحسینی اذعان داشت:طبق برنامه پیش بینی شده این پروژه بزرگ آبرسانی باید در سال 94 به بهره برداری می رسید اما به علت کمبود اعتبار عملیات اجرای آن به طول انجامید و پیش بینی می شود این پروژه در سال 96 به بهره برداری نهایی برسد.

مدیر آبفار زیرکوه بااشاره به اجرای پروژه آبرسانی فندخت،بیان داشت:این پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون تومان درحال اجراست که با بهره برداری از این پروژه آبرسانی،پنج روستا با جمعیت 3 هزار و 471 نفر از مزایای ان بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه این پروژه آبرسانی در سال 96 به بهره برداری خواهد رسید،گفت:درحال حاضر 2 باب مخزن 200 متر مکعبی ساخته شده و اجرای خط انتقال با لوله GRP200 ، خط انتقال پلی اتیلن 90 مسیر چاه شط و حصارکشی مخازن در دست اقدام است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری زیرکوه نیوز، تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1395، کدخبر: 980، www.zirkoohnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین