پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۹۰
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مشکل کمبود آب شرب مردم بخش فنوج از طریق انتقال آب از جلگه چاه هاشم در آینده نزدیک بر طرف خواهد شد.
شعارسال: مهندس ˈحاتم ناروئیˈ در جمع مردم بخش فنوج افزود: با اجرایی شدن این پروژه آبرسانی جمعیت 45 هزار نفری بخش فنوج دیگر نباید دغدغه در زمینه کمبود آب شرب داشته باشند.

وی اظهار داشت: جاده روستایی فنوج - محترم آباد که سیستان و بلوچستان را به شهرستان قلعه گنج استان کرمان وصل می کند هر چه زودتر باید زیرسازی و آسفالت شود.

وی اضافه کرد: این جاده به عنوان یکی از محورهای اصلی سیستان و بلوچستان پس انجام عملیات بهسازی می تواند زمینه تردد آسان تر مردم جنوب شرق کشور را فراهم آورد.

استاندار سیستان و بلوچستان به مردم فنوج وعده داد با پیگیری های صورت گرفته بزودی این بخش به شهرستان ارتقا خواهد یافت و زیرساخت های عمرانی، اقتصادی و بهداشتی آن بیش از گذشته توسعه می یابد.

مهندس ناروئی با تاکید بر اتمام عملیات ساخت بیمارستان 10 تختخوابی بخش فنوج خواستار شتاب بخشی به تخصیص اعتبار مورد نیاز آن شد.

وی در پاسخ به درخواست مردم خاطرنشان کرد: مشکل ولتاژ پایین برق مردم روستاهای بخش فنوج با راه اندازی پست 230 کیلووات اسپکه حل خواهد شد.

وی مرغوبیت بالای محصولات تولیدی در بخش فنوج بویژه خرما را مورد اشاره قرار داد و از سازمان تعاون، بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی شهرستان نیکشهر خواست خرید تضمینی محصولات کشاورزی این بخش را در اولویت کار خود قرار دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پرتال خبری استان سیستان و بلوچستان، تاریخ انتشار: 12 تیر 1392، کدخبر: 4487، www.sbportal.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین